Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@22:15:42 GMT

قوه قضاییه پرونده تاجگردون را رسیدگی کند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۲۹۷

قوه قضاییه پرونده تاجگردون را رسیدگی کند

به گزارش افکارنیوز،

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه خواست پرونده غلامرضا تاجگردون در دستگاه قضایی بررسی و پیگیری شود.

اخبار سیاسی- متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

خوشبختانه فضای ضدفساد، رانت و ویژه خواری حاکم بر کشور که برآیند اقدامات هوشیارانه و عدالتخواهانه کارگزاران متعهد و انقلابی در نهادها و سازمان های گوناگون است؛ توانسته است اعتماد عمومی و امیدواری به فردای بهتر را در سطح جامعه ترمیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ای حال این مسیر و فرآیند در میانه راه و نیازمند تقویت و تحکیم روحیه فسادستیزی است، این روزها رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی بعنوان قدم اول این مسیر باعث خوشحالی شده است اما قدم نهایی و جدی تر را باید قوه قضائیه بردارد و بنا به همان دلایلی که اعتبارنامه ایشان رد شد، بازخواست و محاکمه علنی بشوند، این اقدام ضمن اینکه از وظایف اصلی قوه قضائیه است، پیغام آشکار (مسئولیت مصونیت نیست) را برای همه کسانی است که در جایگاه های مختلف مشغول فساد یا رانت خواری هستند، مخابره می کند.

لذا اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن درخواست از قوه قضائیه تا حصول نتیجه و محاکمه علنی غلامرضا تاجگردون مطالبه گری و پیگیری خود را ادامه خواهد داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آیت الله رئیسی تاجگردون قوه قضاییه تاجگردون اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش

اولین نشست خبری اصغر جهانگیر، به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه شنبه ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد.

جهانگیر افزود: برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم