Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: امروز بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهمی را انجام می‌دهد و مجموعه‌های نظام ظرفیت خود را برای تلاش و کار و خدمت بسیج کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین صبح امروز در آئین افتتاح بوستان شهروندی که به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور جمعی از مسوولان استانی در منطقه مینود برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است و تمام خدمتگزاران باید در کنار هم قرار بگیرند و ظرفیت خود را برای خدمت شایسته به مردم بسیج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن به دنبال ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است و ما باید با بسیج ظرفیت‌ها، نقشه‌های دشمن را برآب و امید را در مردم ایجاد کنیم و مردم را به آینده خود امیدوار کنیم.

جمالی‌پور یادآور شد: مردم زمانی امیدوار می‌شوند که اتحاد و همدلی بین مدیران باشد و از ذره ذره منابع و بیت‌المال به درستی استفاده کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: امروز بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهم را انجام می‌دهد و مجموعه‌های نظام ظرفیت خود را برای تلاش و کار و خدمت بسیج کردند و این امر برای مردم خوشحال کننده است.

وی اضافه کرد: دعوا و مجادله و اینکه تلاش کنیم آبروی همدیگر را ببریم، امید را از مردم سلب می‌کند؛ اگر اختلاف نظر هم داریم باید این نگاه‌ها را در کنار یکدیگر داشته و برای کار و تلاش و خدمت به مردم تلاش کنیم.

جمالی‌پور عنوان کرد: علایق سیاسی خود را نباید به گونه‌ای تعریف کنیم که فرصت خدمت را از هم بگیریم و عملکرد ما موجب نارضایتی مردم شود چراکه مردم مسلما سودی نخواهند برد و دشمن سودخواهد برد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بسیاری از مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد دست اجنبی‌ها در آن دخالت دارد و هرقدمی که مردم را مایوس کند دشمن را شاد می‌کند؛ مردم زمانی خوشحال می‌شوند و به انقلاب دل می‌بنند که در آن خدمت باشد و از تهمت بیزارند.

وی یادآور شد: ما امروز شرایط خاصی را در کشور داریم و دشمن تلاش دارد در چند جبهه از جمله جبهه اقتصادی به ما آسیب بزند؛ در جبهه اجتماعی با ایجاد چنددستگی و ایجاد یاس و ناامیدی در خانواده، در جبهه فرهنگی با جنگ نرم رویکردها را تغییر می‌دهد.

جمالی‌پور عنوان کرد: آیا در این شرایط نگاه‌های سیاسی ما باید مانع توسعه کشور و باعث تخریب یکدیگر باشد؟ اگر زبان و قدم ما به عنوان خللی در خدمت باشد مسوول هستیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: امروز همه باید کنار هم قرار بگیریم و دعواها را کنار بگذاریم؛ چرا در شورا اعضا نباید کنار هم باشند و سعی کنند آبروی خود در جمع را ببرند؟

انحصارطلبی و تخریب ما موجب می‌شود که مردم از ما دور شود، ما باید مسیری که امام ترسیم کرده است را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و تامین آب مردم جزو اولیت‌های ما است؛ امروز تنها باید مردم را امیدوار کرد و دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و اصحاب رسانه در این راستا نقش اساسی داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تست222 استاندار قزوین بسیج سازندگی خدمت جهاد قزوین استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: در گام دوم انقلاب که پیشروی آن جوانان هستند، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در جمع معلمان نمونه بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین ضروری‌ترین برنامه‌ بوده و معلمان باید در این راستا وقت بگذارند، جهاد تبیین یک فریضه قطعی است که باید انجام شود.

وی بیان کرد: امروز معلمان انقلابی می‌توانند با بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌ها در حوزه جهاد تبیین به رسالت خود عمل کنند.

حسنوند گفت: ناحیه مقاومت بسیج در بروجرد با تشکیل ۶۲۵ گروه حلقه‌های صالحین در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، جوانان و نوجوانان را در حلقه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره زیر نظر مربیان و معلمان مجرب آموزش‌ می‌دهند.

وی ادامه داد: برای حمایت و پشتیبانی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و خانواده‌های آنها، ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ۵۰۰ بسته غذای گرم به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان یتیم و بی‌بضاعت مدارس توزیع کرده است. همچنین ۶۰۰ عدد کیف و لوازم و التحریر به ارزش سه میلیارد ریال، ۸۰۰ دست لباس دخترانه و ۷۰۰ دست لباس پسرانه و ۳۰ جفت کفش و ۱۰۰ دست مانتو و شلوار دخترانه و ۱۰۰ دست پیراهن و شلوار پسرانه در مدارس کم‌برخوردار حاشیه شهر توزیع شده است.

حسنوند افزود: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی بروجرد برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی کلاس‌های تقویتی و جبرانی برگزار کرده است. همچنین ۲۲ جلسه برای ۱۵۰۰ معلم با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن