Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه اصلاح اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مربوط به اصلاح اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را اصلاح کرد.

روحانی: اعتراف می‌کنم در بخش مسکن دچار عقب‌ماندگی شدیم/ مجلس شادی و عزا تا اطلاع ثانوی تعطیل!جهانگیری: همسایگان در اولویت اصلی روابط اقتصادی قرار دارند

هیئت وزیران در جلسه مورخ 13 فروردین 1399، به استناد ماده (32) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و در اجرای حکم ماده (29) این قانون، اصلاح اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران را به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب اصلاح اساسنامه یاد شده، خواهر و برادر شهدا در اولویت بعدی برای استفاده از خدمات موضوع این اساسنامه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری بیشتر بخوانید... ربیعی: پیشنهادات اعمال محدودیت برای پایتخت بررسی و تصمیم‌هایی اتخاذ می‌شود/ تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های ‌بالای ۳۰۰یورو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری اصلاح اساسنامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

کد خبر 6095075 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است