Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:30:11 GMT

دومین واکسن ضد کرونا چین به مرحله آخر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۴۴۶

دومین واکسن ضد کرونا چین به مرحله آخر رسید

شرکت زیست‌فناوری سینوواک قرار است به زودی واکسن کووید ۱۹ خود را آزمایش کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از  لیومینت، شرکت زیست‌فناوری سینوواک قرار است به زودی واکسن کووید-۱۹ خود را آزمایش کند.

واکسن این شرکت کروناوَک نام دارد. بنابر گزارش‌ها این واکسن پس از اینکه طی ۱۴ روز دو بار به بدن افراد تزریق شد، سبب ایجاد آنتی بادی یا پادتن در بیش از ۹۰ درصد افراد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می رسد چین با سرعت جنگی کار می‌کند تا واکسن کووید ۱۹ را در جهان به ارمغان آورد پزشکان، دانشمندان و ارتش در حال ساخت واکسن در چین هستند و حالا واکسن دیگری به مرحله نهایی خود رسیده است.

چین در تلاش است تا واکسنی را برای کمک به کنترل بیماری همه گیر کووید ۱۹ پیش ببرد؛ واکسن آزمایشی Sinovac Biotech به عنوان دومین واکسن چین و سومین واکسن جهان در مرحله آزمایش نهایی قرار گرفت.

تاکنون دو واکسن احتمالی درمان کووید- ۱۹ به مرحله سوم آزمایش‌های بالینی رسیده‌اند. یکی از آنها محصول شرکت چینی «سینوفارم» و دیگری محصول همکاری شرکت «آسترازنکا» و دانشگاه آکسفورد است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین واکسن فناوری آزمایش کرونا کووید 19 کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود

هر سه بازیکن جوان این لیست سابقه بازی در پاری سن ژرمن را در کارنامه دارند.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. وارن زائر امری با حضور در ترکیب اصلی پاریسی ها در این بازی به یک رکورد شخصی مهم دست یافت. او دومین بازیکن جوانی لقب گرفت که در ترکیب ابتدایی یک تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.

جوانترین بازیکنانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته اند (ترکیب ابتدایی) یولیان دراکسلر (۱۷ سال و ۲۶۶ روز) / شالکه مقابل منچستریونایتد ۲۰۱۱ وارن زائر امری (۱۸ سال و ۵۴ روز) / پاری سن ژرمن مقابل دورتموند ۲۰۲۴ کیلیان ام باپه (۱۸ سال و ۱۳۴ روز) / موناکو مقابل یوونتوس ۲۰۱۷

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد