Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:43:59 GMT

بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونایی شتاب کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۴۴۸۶

بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونایی شتاب کنند

معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: با توجه به اعتراض و گلایه از سوی صنوف در رابطه با نامناسب بودن عملکرد بانک‌ها از جهت پرداخت تسهیلات به صنوف آسیب دیده، می‌طلبد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سرعت و سهولت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید فرخی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال استان مرکزی با اشاره به مشکلات واحدهای کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به معرفی واحدهای مربوطه اهتمام بیشتری بورزند و تلاش بیشتری کنند چرا که پایان تیر ماه آخرین فرصت دریافت تسهیلات کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حداقل زمان ارائه تسهیلات توسط بانک ها برای یک هفته است افزود: بانکها باید تا هفته آتی 2 هزار و 772 فقره تسهیلات به واحدهایی که ثبت نام آنها تکمیل شده بپردازند.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ها تسهیلات عملکرد اعتراض بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  سجادی پور در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تسهیلات بانکی به متقاضیان مسکن افزود: در طرح نهضت ملی مسکن پرونده ۵۵۰ متقاضی و در حوزه تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ متقاضی به بانک‌ها معرفی شده است.


سجادی پور با تشریح تفکیک پرونده‌های تسهیلات متقاضیان مسکن به بانک‌های سطح شهرستان گفت: با توجه به مصوبه شورای مسکن استان، بانک‌ها مکلف هستند تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان که در بانک تشکیل پرونده شده است اقدام و درصورت عدم مراجعه متقاضی نسبت به حذف و جایگزینی آن اقدام کنند.


در این جلسه مقرر شد راه و شهرسازی نسبت به ابلاغ پرداخت تسهیلات تا سفت کاری به صورت کامل اقدام کند.


پیگیری افزایش سقف پرداخت تسهیلات از سوی بنیادمسکن استان، تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن ندوشن در بانک کشاورزی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • پارسال بانک ها چه مقدار تسهیلات دادند
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات بانکی در ۱۴۰۲/ رقم رشد نقدینگی ۲۴.۳ درصد در پایان سال ۱۴۰۲
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲/ کنترل نقدینگی اهرم مهار تورم است
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور