Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-اعضای شورای تامین استان در بازدید از واحدهای مرزی، از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرزی کردستان قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، اعضای شورای تامین استان پیش‌از ظهر امروز با یک فروند بالگرد هوایی به مرزهای کردستان عزیمت و ضمن بازدید از واحدهای مرزی از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید بهمن مرادنیا استاندار کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان، سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان، امیر سعید اثنی‌عشری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده استان کردستان، محمدرضا مترقب رئیس‌کل دادگستری استان کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مجتبی شیرود بزرگی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان، جعفر عبدالملی مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

فرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: امنیت پایدار در مرزهای کردستان حاکم استسردار پاکپور: ‌‌لرزه بر اندام معاندان و گروهک‌‌های تروریستی‌‌ در مرزهای کشور می‌اندازیم / امنیت مرزهای جنوب‌شرق مطلوب است

در ادامه تصاویر اختصاصی خبرگزاری تسنیم از بازدید اعضای شورای تامین استان از واحدهای مرزی کردستان را می‌بینید:

انتهای پیام/492/ش

R7848/P/S6,66/CT8 بیشتر بخوانید... آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه / ‌رایزنی با آژانس امنیت ‌پاکستان برای انتقال مرزبانان به ایران درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان / ‌یک تن موادمخدر در مرزهای سراوان کشف شد فرمانده مرزبانی کردستان: مرزبانان برای حفظ امنیت مردم «جان» فدا می‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعضای شورای تامین استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان