Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله دهمرده، نماینده  زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در تشریح تذکر‌های شفاهی خود و در صحن علنی امروز خطاب به دولتمردان گفت: اعتماد به مستکبران حقیقتاً خطای نابخشودنی است.

او ادامه داد: چرا این همه انفعال و وادادگی درباره گرانی‌های کمرشکن و افسار گسیخته در ابعاد مختلف بازارهای مسکن، خودرو، سکه و ارز وجود دارد؟ لزوم برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها شبیه مرحوم خلخالی حس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمرده خطاب به هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کند و بر سوءمدیریت، تبعیض و بی عدالتی در ابعاد مختلف کشور نظارت کند.

بیشتر بخوانید

 تذکرهای انبوه نمایندگان به مسئولان؛ از توجه تا نتیجه‌گیری

نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: امروز بیش از کمبود منابع، توزیع نامناسب منابع مشکل زاست؛ بیکاری و مشکلات معیشتی، آستانه تحمل مردم را بریده است و مجلس هر چه سریعتر در این باره بیندیشد.

او تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و حقوق مدافعان سلامت به ویژه در استان سیستان و بلوچستان، کمبود تجهیزات مخصوصاً کیت آزمایشگاه‌ها و تشکیلات آنها از معضلات دیگر کشور است.

دهمرده به مسئولان آموزش و پرورش تذکر داد: درباره کنکور، عدالت آموزشی، رتبه‌بندی معلمان، اعمال مدرک، خرید خدمتی‌ها و حق‌التدریس‌ها و  غیر انتفاعی‌ها تصمیم جدی بگیرید.

این نماینده مجلس همچنین در بخشی دیگر از تذکرهای ملی‌اش به حق آبه ایران از افغانستان، جلوگیری از حاشیه نشینی و تصویب منطقه آزاد سیستان و مشکلات ریزگرد‌ها برای مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی تذکر شفاهی تذکر شفاهی گرانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد