Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اعلام فوت ۲۱۸ نفر از مبتلایان به کرونا در استان همدان گفت: برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی در تمام تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی ممنوع است.

دکتر منوچهر کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۲۱۵۰ نفر از ابتدای شیوع کرونا در سطح استان مبتلا شده اند که متأسفانه از این تعداد ۲۱۸ نفر فوت کرده اند، توضیح داد: برگزاری مراسم عزا و عروسی در تمام تالارها، رستوران ها و باغ های خصوصی ممنوع است اما این به معنای بسته بودن این مراکز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما حتی برای کرایه دهندگان میز و صندلی نیز دستورالعملی صادر و ابلاغ کردیم که برای مراسم ها، وسیله کرایه ندهند اما متأسفانه کنترل سخت است.

کرمی با بیان اینکه برای نظارت هر چه بیشتر بر شهر، نماینده های ویژه و بازرسان را فعال کردیم و حتی دیروز از کلینیک های دانشگاه نیز بازدید به عمل آمد تا مشکلی وجود نداشته باشد، ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هر حالتی حتی برای ما که بازرسان وزارتخانه هستیم و برای مسائل مربوط به کرونا هم می رویم، یک عامل است اما چاره ای نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به همه ادارات ابلاغ شده که حق تشکیل جلسه حضوری را ندارند و باید از ویدئوکنفرانس استفاده کنند به جز جلسات کاری ضروری برای تصمیم گیری در مواجهه با کرونا که آن هم افراد حاضر در جلسه باید زیر ۲۰ نفر باشند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مطرح کرد: در رابطه با کاهش ساعت کاری کارمندان ادارات استان نیز باید ستاد مقابله با کرونای کشور تصمیم گیری کند.

کرمی با اشاره به نبود تناقض در نتایج آزمایشات مربوط به کروناویروس توضیح داد: تناقض در جواب آزمایشات نشان دهنده مشکل مراکز آزمایشگاهی نیست، به این علت است که نتیجه این آزمایش حتی در ۱۰ دقیقه تغییر می کند چراکه حساسیت تست پایین است.

وی ادامه داد: ما حتی برای کنترل کیفی، نتایج آزمایش را به آزمایشگاه پاستور و دو آزمایشگاه دیگر ارسال می کنیم که حتی مسئول آزمایش هم از نتیجه نمونه خبر ندارد.

کرمی در پایان اظهار کرد: با وجود اینکه در سال های گذشته مواردی از ابتلا به تب کریمه کنگو(بیماری مشترک بین انسان و دام) در کشور وجود داشته اما خوشبختانه امسال تاکنون هیچ موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در استان مشاهده نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس تب کریمه کنگو دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تصویری منتشر نشده از کارت عروسی بنی‌صدر
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو