Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مدیریت شهری راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق آسیب پذیر را پیگیری می‌کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین بازدید اعضای شورای شهر از کتابخانه میرفندرسکی گرگان، اظهار کرد: قانون شهرداری‌ها بر حمایت پنج درصدی از کتابخانه‌ها اشاره کرده و شهرداری گرگان نیز تعامل لازم را در این خصوص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدید بر پیگیری موضوعاتی از جمله همکاری در برگزاری مسابقات کتابخوانی، نصب تابلو ورودی شهر جهت معرفی کتابخانه‌های عمومی، مساعدت در راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق آسیب پذیر شهر، حمایت از نویسندگان جهت چاپ و نشر کتاب و نصب المان یا احداث پارکی با عنوان کتاب تاکید شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد پیگیری حفظ و نگهداری از کتابخانه مرحوم حبیب‌الله قلیش لی، حمایت و خریداری کتب نویسندگان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، انعقاد تفاهم نامه میان سازمان فرهنگی و کتابخانه‌های شهر گرگان به منظور تعاملات فرهنگی و برگزاری مسابقات الکترونیکی کتابخوانی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با تعامل کتابخانه میرفندرسکی گرگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور اجرای برنامه‌های مشترک و ترویج فرهنگ کتابخوانی تعاملات لازم میان کتابخانه شهر گرگان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان انجام می‌شود.

کد خبر 432677

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر گرگان کتابخانه سیار كتاب و كتاب خواني مناطق محروم کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اجتماعی و ورزشی شهر گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند