Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان با تأکید بر تغییر فضای کالبدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بهتر است به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان پیش از ظهر امروز با حضور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ضمن افتتاح سالن جلسات این دانشگاه، به بازدید از قسمت‌های مختلف این مجموعه دانشگاهی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان در این نشست، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را پویا، باارزش و کارآفرین دانست و گفت: با توجه به مواردی که رئیس دانشگاه در باب عدم وجود امکانات به‌روز کارگاهی و آزمایشگاهی در دانشگاه ذکر کرد، امیدواریم با همکاری این بنیاد، شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه باشیم.

جعفر میرصناعی به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید و اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم دانشگاه‌های کشور، کمبود ارتباط مستمر بین صنعت و دانشگاه است.

او با اشاره به مغفول ماندن دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش این مجموعه باید از ظرفیت این بنیاد و همچنین خیران و حامیان بهره برد.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان با تأکید بر تغییر فضای کالبدی این دانشگاه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بهتر است به شهرک‌های دانشگاهی ملحق شود.

میرصناعی ضمن ابراز خرسندی و شگفتی از اقدامات صورت پذیرفته در این مجموعه دانشگاهی گفت: خلاقیت‌ها، پویندگی‌ها و تازگی‌هایی که در این دانشگاه مشاهده می‌شود بدون شک با تکمیل پروژه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز یک جهش و تبدیل این مجموعه دانشگاهی را فراهم آورد.

او افزود: وقتی در شرایط سخت اقتصادی فعلی، با وجود کمبودها، سختی‌ها و دشواری‌ها کاری این‌چنین انجام شود، عشق می‌خواهد که نمود آن را در این دانشگاه و مسؤولان و کارکنان آن می‌توان به‌وضوح مشاهده کرد و این ارزشمند است و رضایت خدا و مردم را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان یکی از وظایف دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تربیت تکنسین‌های ماهر دانست و بر لزوم تقاضامحور کردن رشته‌ها در سطح دانشگاه‌ها تأکید کرد.

میرصناعی، همکاری و همراهی مشتاقانه بنیاد همیاری مردم در توسعه آموزش عالی و عمران سمنان را یادآور شد و تأکید کرد: اعضای این بنیاد به‌واسطه دل‌بستگی و تعلق‌خاطری که به این دانشگاه دارند همچون گذشته آماده هرگونه همکاری و کمک در برطرف کردن مشکلات پیش روی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان هستند.

در ادامه جلسه، سایر اعضا نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست، تقدیر و تشکر خود را از اقدامات انجام‌شده اعلام داشته و به بیان نقطه‌نظر و انتظارات مردم سمنان از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان پرداختند.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه آموزش عالی سمنان توسعه صنعت و دانشگاه صنعت دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستائیان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شهرام ملایی‌هزاروندی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آموزش مهارت بین روستائیان و عشایر، اظهار داشت: در راستای توسعه، تبیین اهمیت مهارت‌آموزی و توانمندسازی بین روستائیان و عشایر در سال گذشته 4هزار و 288 نفر آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

وی ادامه داد و افزود: این آموزش ها در قالب  750 هزار و 99 نفرساعت در حرفه هایی  ازقبیل پرورش زنبورعسل، پرورش قارچ خوراکی، پرورش گیاهان دارویی، زعفران‌کاری، سرمه‌دوزی، خیاطی، قالی‌بافی و ... بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان  اجرای دوره‌های آموزشی مهارت در روستاها را بر مبنای نیاز بازار کار و با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه دانست و گفت: آموزش و ارتقای مهارت روستاییان از عوامل مهم در تقویت و پایداری توسعه روستایی است.

وی با اشاره به اولویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آموزش به روستاییان، عشایر و مناطق محروم گفت: اثربخشی و تأثیرگذاری بیشتر آموزش‌های مهارتی، کمک به توسعه اقتصادی، عدالت آموزشی در مناطق روستایی، توانمندسازی زنان روستا، افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های خانوار و در نهایت ماندگاری ساکنین در روستاها ازاهداف اجرای آموزش مهارتی دراین مناطق است.

ملایی‌هزاروندی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در روستاها نیازمند توسعه و تقویت است، گفت:  ارتقای مهارت‌های شغلی و مهارتی در بین روستاییان  وعشایر مطمئناً در جلوگیری از مهاجرت به شهرها نقش مهمی را ایفا می‌کند از این رو دهیاران روستاها می‌توانند در نقش روایتگران وتبیین این حوزه ظاهر شوند و فنی حرفه‌ای را در تحقق اهداف یاری کنند. اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با 55 مرکز آموزش دولتی و یک هزارو 530 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد