Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:23:17 GMT

با ماسک‌ به کلانتری ها بروید

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۱۰۳

با ماسک‌ به کلانتری ها بروید

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست که برای حضور در مراکز انتظامی و به ویژه کلانتری‌ها از ماسک استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده در خصوص استفاده از ماسک در کلانتری ها و مراکز پلیس اظهار کرد: در راستای مصوبه و تاکید ستادملی مقابله با کرونا بر الزامی شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده که از ۱۵ تیرماه اجرایی شده است، استفاده از ماسک در کلانتری ها نیز الزامی است و به همین دلیل از شهروندان می خواهیم که برای حضور در مراکز انتظامی و به خصوص کلانتری ها حتما از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه تمامی پرسنل پلیس در کلانتری ها و سایر مراکز انتظامی نیز از ماسک استفاده می کنند، افزود: این مراکز در راستای سلامت مراجعین و کارکنان نیز ضدعفونی شده  همچنین سلامت تمامی ماموران و پرسنل نیز به طور مرتب رصد می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک کلانتری شهروندان منطقه آزاد اروند نیروی انتظامی آبادان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از ماسک کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مولوی افزود: از فروردین ماه پرداخت حق تأهل به کارگران و بیمه شدگان تأمین اجتماعی به مبلغ ۵۰۰ هرار تومان الزامی است.
وی ادامه داد: پارسال از ۷ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی بازرسی شد که ۸۰ درصد مربوط به رعایت ایمنی در محیط کار بود.
مولوی گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۹ هزار بازرسی در حوزه ارتقاء فرهنگ ایمنی کار انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • هشدار جدی به مردم در استان یزد/ خطرغرق شدن در مسیر های بارانی
  • برگردید تا غرق نشوید
  • الزامی شدن پرداخت حق تأهل به کارگران
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد