Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:14:49 GMT

تهران اگر به حد قرمز برسد کنترلش خیلی سخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۱۰۸

تهران اگر به حد قرمز برسد کنترلش خیلی سخت می‌شود

استاندار تهران درباره‌ی وضعیت شیوع کرونا ویروس در تهران گفت: برای ما وضعیت هشدارهم در تهران همانند وضعیت قرمز است؛ چراکه تهران پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.

به گزارش ایسنا، بندپی با بیان اینکه تهران اگر به حد قرمز برسد کنترلش خیلی سخت می‌شود گفت: وضعیت تهران هم‌اکنون در حالت هشدار و ما قبل قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدا هم سیاست‌های ستاد کرونا استان تهران  بر این اساس بود که هیچ چیز را عادی فرض نکنیم و حساسیتهای لازم را انتقال دهیم و از صدا و سیما هم برای انتقال این حساسیتها تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: من ماسک میزنم استانداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران