Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:45:25 GMT

تست کرونای بازیکن شاهین مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۵۱۱۸

تست کرونای بازیکن شاهین مثبت شد

بازیکن مبتلا به کرونای شاهین بوشهر 10 روز پیش به قرنطینه رفت و اکنون وضعیت بهتری دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدا کرم ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی بیان کرد: سومین مرحله تست PCR از ۴۰ نفر (بازیکنان ، کادر فنی ، عوامل اجرایی و اداری) تیم انجام شد که به جز یک نفر از بازیکنان، مابقی تست‌ها منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه گفت: بازیکن مورد نظر تقریبا از ۱۰ روز قبل علائم داشت که بلافاصله با تصمیم کادر پزشکی و قبل از بازی با تیم نفت مسجدسلیمان از تمرین تیمی جدا شد و با انجام تست‌های لازم به قرنطینه خانگی رفت و هم‌اکنون دوران انتهایی قرنطینه خود را پشت سر می‌گذارد و با انجام تست مجدد و تایید سلامت، به تمرینات ملحق خواهد شد.


سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در انتها افزود : بازیکن مذکور در ۲ بازی اخیر تیم در تمرینات و اردوی تیم حضور نداشته و خدا را شکر اکنون شرایط بهتری دارد و جا دارد از کادر پزشکی تیم ، هیات پزشکی ورزشی استان و افسر کنترل سلامت این هیات تقدیر و تشکر داشته باشیم که به دقت شرایط جسمانی و سلامت بازیکنان و کادر را زیر نظر دارند.

 

 

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ کلثوم همتی رئیس امور پیمان های این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: مؤثرترین مشخصه در تسریع و اجرای به موقع قراردادها، ضوابط و مقررات حاکم بر آن هاست؛ در سال گذشته، ۵ جلسه بازنگری پیمانها (۶۰ نفر ساعت) توسط کمیته بازنگری انجام و تعداد یک تیپ پیمان تهیه، تصویب و منعقد شد.

همتی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰۳ تعدیل و اضافه کاری پیمان های اجرایی و ۱۲ تعدیل حقوق و دستمزد مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محاسبه و به نمایندگان کارفرما ارسال شد.

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۱۵ قرارداد جاری (خدماتی) و ۴۳ قرارداد عمرانی (اجرایی) منعقد شده است، گفت: روش‌های اجرایی مدون معمولاً فعالیت‌هایی را شرح می‌دهند که مربوط به امور مختلف است درحالی‌که دستورالعمل‌های کاری عموماً مربوط به کارهایی است که برای انجام یک وظیفه صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه گفت: ساختار تدوین روش اجرایی، باید به‌صورت متن، نمودارهای گردش کار، جداول یا ترکیبی از آن‌ها و یا هر روش دیگری که متناسب با نیازهای سازمان باشد؛ در همین راستا ۵ روش اجرایی تهیه و تخصیص کد ایزو انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903118

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند