Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر قم با اشاره به صدور حکم قلع‌وقمع درختان بوستان فدک گفت: مجموعه مدیریت شهری، گروه‌های مردمی به‌ویژه دوستداران محیط‌زیست با توجه به کم بودن سرانه فضای سبز مخالف این اقدام هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود مسگری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره صدور حکم قلع‌وقمع برای بوستان فدک اظهار داشت: این بوستان اوایل انقلاب با رأی دادگاه از طرف دولت به شهرداری واگذارشده است و بوستانی استاندارد برای خدمت‌رسانی به مردم و زائران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بوستان از تعهدات دولتی بوده است، ابراز کرد: این زمین در اوایل انقلاب خارج از محدوده شهری بوده که با همت مجموعه شهرداری آماده‌سازی برای زائران شده است و در ایام‌های مختلف مثل نوروز، اعیاد و مراسمات عزاداری پذیرای زائران بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بعد از مشخص داشتن معارض، جلسات مختلفی در این زمینه انجام‌شده تا این مجموعه نفیس از خدمت‌رسانی شهر قم جدا نشود و زمینی معاوض به شاکیان داده شود که تاکنون نتیجه‌بخش نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه شاهد صدور حکم قلع‌وقمع اشجار این بوستان هستیم، تصریح کرد: این اقدام شدنی و قابل‌تحمل نیست و مجموعه مدیریت شهری، گروه‌های مردمی به‌ویژه دوستداران محیط‌زیست با توجه به کم بودن سرانه فضای سبز مخالف این اقدام هستند.

قم|تکمیل اقدامات در بوستان‌های فدک و غدیر برای پذیرایی از زائران در نوروز 97هشدار به شهروندان مشهدی / از لوازم بدنسازی سطح بوستان‌ها استفاده نکنیدبوستان‌های شیراز به علت جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد

مسگری با درخواست از استاندار و نمایندگان مجلس برای ورود جدی به این موضوع یادآور شد: امیدواریم مسئولان زمینی معوض به مالک برای جلوگیری از قلع‌وقمع در نظر بگیرید تا خاطراتی که شهروندان قمی از این مجموعه و شهربازی داشته از بین نرود.

وی با اشاره به هزینه بالای ایجاد فضای سبز در سطح شهر اضافه کرد: چندین هکتار درختکاری در این بوستان وجود داشته که نقش به سزایی در افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط اجتماعی دارد و نمی‌توان به‌راحتی از کنار این موضوع گذشت.

انتهای پیام/450/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... ۱۵ محصول وارداتی در قم داخلی‌سازی می‌شود‌ گزارش|بازار آشفته توزیع ماسک در قم اجباری شدن آن را زمین‌گیر می‌کند نخستین اتوبوس آموزش ترافیک در قم راه‌اندازی می‌شود/ موتورسواران متخلف آموزش می‌بینند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قلع وقمع فضای سبز شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت حصارکشی در پارک لاله چیست؟ +عکس
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد