Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدقائم کاظمی بیدک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون استخدامی مربوط به سه دستگاه اجرایی شامل نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران است. 

وی افزود: زمان برگزاری این سه آزمون در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت و همزمان با سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۳۰ نفر از شرکت کنندگان در این سه آزمون در استان مرد و ۳۶۹ نفر نیز زن هستند. 

کاظمی بیدک عنوان کرد: فرآیند برگزاری این سه آزمون و ورود داوطلبان از ساعت هشت صبح آغاز می شود و مدت زمان لحاظ شده برای آنها  نیز ۱۲۰ دقیقه است. 

وی ابراز داشت: شرکت کنندگان در این سه آزمون برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا ملزم به رعایت نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش خواهند بود. 

رییس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدابیر و تمهیدات لازم نیز در این زمینه در استان اندیشیده شده است. 

کاظمی بیدک اظهار داشت: باجه رفع نقص برای این سه آزمون در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت پیش بینی شده است. 

وی افزود: داوطلبان این سه آزمون در کهگیلویه و بویراحمد برای رفع نقص می توانند در یاسوج به جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان فرعی پنج سالم آباد، نزد آقای کریمی با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱، در دهدشت به مرکز آموزش‌ های تخصصی جهاد دانشگاهی واقع در میدان مرکزی شهر، روبه روی کمیته امداد امام خمینی (ره)، نزد آقای دانایی با شماره تلفن ۰۹۱۶۹۱۳۱۳۵۰ و در دوگنبدان نیز به مرکز جهاد دانشگاهی واقع در کوچه بلادیان، جنب مسجد بیت العباس، نزد آقای کمایی با شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۲۳۲۸۶ مراجعه کنند. 

کاظمی بیدک بیان کرد: باجه رفع نقص در روز برگزاری این سه آزمون نیز در محل آنها دایر است. 

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج جهاد دانشگاهی ثبت اسناد و املاک آزمون استخدامی کهگیلویه وبویراحمد یاسوج جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد سه آزمون جهاد دانشگاهی کاظمی بیدک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد