Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)  آرانچا گونزالس لایا ، وزیر دولت اسپانیا در امور خارجیِ اتحادیه اروپا ، با اشاره به توطئه جدید آمریکا و صهیونیست‌ها برای ا میلادی هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی این طرح را اجرا کند با پاسخ اروپا مواجه خواهد شد.

آرانچا گونزالس لایا در کنفرانس خبری مشترک با آن لیندی همتای سوئدی خود گفت: اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن از جانب رژیم صهیونیستی با واکنش اتحادیه اروپا مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه اسپانیا اظهار کرد: معتقدهستیم گفت‌وگو بهترین راه برای گام نهادن در مسیر حل مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی است و ما بر از سرگیری گفت‌وگو‌ها تأکید کردیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل تصمیم بگیرد به صورت یکجانبه بخش‌هایی از اراضی فلسطین را تحت حاکمیت خود درآورد، شرایط و وضعیت تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید
ارائه پیش‌نویس قانون منع حمایت مالی آمریکا از طرح الحاق در سنا

این مقام اسپانیایی گفت: اسپانیا درباره این موضوع در داخل اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرده است و پاسخ به اقدام یکجانبه اسرائیل در الحاق اراضی فلسطین _ که امیدواریم صورت نگیرد_ باید یک پاسخ اروپایی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد