Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احیا محمد امیری» روز چهارشنبه در آیین معارفه نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در اسفراین اظهارکرد: اگر دفاع مقدس نبود، سرنوشت ۴۰ ساله انقلاب ایران ممکن بود مانند سایر کشورهایی که انقلاب کردند به مسیر غیر خواست انقلابیون منحرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس فقط برای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نیست بلکه ترویج و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است.
 

وی از تدارک ۶۰۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود.



امیری گفت: امسال ۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان به چاپ‌ می رسد که بخشی مربوط به شهرستان اسفراین است که رزمندگان آن نقش کلیدی در دفاع مقدس داشته اند.



وی افزود: دانش نامه دفاع مقدس استان نیز در دست تهیه است که تمام رویدادهای دوران دفاع مقدس در استان را روایت می کند و به منزله دایره المعارف حوزه دفاع مقدس خواهد بود.


گفتنی است؛ در این آیین «علی انصاری» به عنوان نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در اسفراین معرفی شد.


 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسفراین باغ موزه دفاع مقدس هفته دفاع مقدس خراسان شمالی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات

به گزارش قدس خراسان، هاشم طلائیان هنرمند بجستانی که به دعوت کشور امارات در این رویداد شرکت کرده است دو اثر قرآنی‌اش را که در موزه آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود را با هماهنگی موزه حرم مطهر رضوی، در این نمایشگاه جهانی به معرض دید عموم هنرمندان و مردم جهان قرار داده است.

این دو اثر که ابعاد هر کدام ۸۰ در ۱۲۰ است مشتمل بر آیات شریف آیت الکرسی و سوره مبارک وضحی است.

یکی از این آثار در اوصاف شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی است که طلائیان در گذشته آن را به موزه حرم مطهر اهدا کرده است.

هنرمندان خارجی با این دقت و حوصله به آثار هنرمند ایرانی، نگاه می‌کنند و این همه پیچیدگی و ظرافت و رنگ بندی برایشان جای تعجب دارد.

نکته قابل توجه اینکه آثار این هنرمند ایرانی سبب گرایش به قرآن یک هنرمند آلمانی بعد از دیدن آثار هاشم طلائیان در نمایشگاه جهانی هنر امارات شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود