Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@20:44:14 GMT

مردم بازوان نظم و امنیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۰۳۸

مردم بازوان نظم و امنیت هستند

فرماندار خرم آباد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: مردم به بازوان نظم و امنیت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، «جعفر طولابی» امروز (18 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت مردم مهم ترین گام در تقویت نظم و امنیت است.

 

فرماندار خرم آباد مردم را بزرگتریم سرمایه اجتماعی دانست و افزود: مشارکت مردم در حوزه نظم و امنیت بستر ارتقای امنیت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تجلیل از خدمات نیروی انتظامی در حوزه امنیت، ابراز کرد: امنیت امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان و هوشیاری و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

 

 طولابی ادامه داد:  در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی و آموزش های نوین در مبارزه با جرائم نیروی انتظامی اقدامات موثری را انجام داده است.

 

وی گفت: بعد جامعه محور و مردم محور نیروی انتظامی یکی از رویکردهای همیشگی این نهاد بود که در حوزه عملکردی اقدامات خوبی داشته که باید این ‌بُعد تقویت شود.

 

طولابی ادامه داد: از ظرفیت‌های مردمی می‌توان در راستای تامین امنیت استفاده کرد همچنین فرهنگ سازی و مشارکت در حوزه امنیت و آگاه سازی مردم می‌تواند موثر باشد.

 

وی اظهار کرد: دولت در این راسته همواره حمایت همه جانبه خود را داشته و تامین امکانات و اعتبارات و بودجه های مختلفی را که باید در این راستا در اختیار دستگاه‌های امنیتی بخصوص انتظامی قرار گیرد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

طولابی: شورای تامین شهرستان رویکرد اصلی تامین امنیت خرم‌آباد را بر عهده دارد که نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی شورای تامین نقش آفرینی می کند.

 

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در راستای ارتقای امنیت پشتیبان و حامی نیروی انتظامی باشند و امیدواریم امنیت پایدار و بومی مدنظر نظام جمهوری اسلامی در جامعه تحقق پیدا کند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی نظم و امنیت نیروی انتظامی نظم و امنیت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود