Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:27:24 GMT

اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۰۵۵

اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا

به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری ها به نارنجی پوشان شهرداری بندر آستارا کلاه ایمنی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم اهدای کلاه ایمنی به نارنجی پوشان شهرداری آستارا امروز(چهارشنبه، ۱۸ تیر) با حضور شهردار و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا در محل سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«جواد معیتی» در حاشیه اهدای کلاه ایمنی به کارگران نارنجی پوش شهرداری آستارا، اظهارکرد: به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری و دهیاری ها، پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا به کارگران شهرداری که از موتور استفاده می کنند، کلاه ایمنی اهدا کرد.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه کلاه های ایمنی با هدف ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت اهدا شد، افزود: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از کلاه ایمنی به طور حتم خطرات و آسیب‌ های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی به حداقل می ‌رسد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم راکبان موتور سوار به ویژه کارگران شهرداری که راکب موتور سیکلت هستند با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات و به ‌ویژه استفاده از کلاه ایمنی هنگام استفاده از موتورسیکلت در پیشگیری از حوادث همراه و همیار پلیس باشند.

 

معیتی در پایان از پلیس راهنمایی و رانندگی آستارا در اهدای کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت که در شهرداری شهر مرزی بندر آستارا مشغول به کار هستند، تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نارنجی پوشان شهرداری اهدای کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت بندر آستارا اهدای کلاه ایمنی راهنمایی و رانندگی بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • داداش کلاه یادت نره 
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان