Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی به زودی از سومین عضو خانواده اتومبیل‌های برقی E-Tron رونمایی خواهد کرد، اما برخی از تصاویر آن که به صورت آنلاین لو رفته‌اند، طراحی ظاهری آن را فاش کردند. به تازگی، رقیب جگوآر I-Pace به عنوان نمونه اولیه در خیابان‌ها مشاهده شده است که نشان می‌دهد این خودرو ظاهری شبیه شاسی‌بلند E-Tron Sportback دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئودی از طریق رسانه‌های اجتماعی تائید کرد که خودروی جدید خود را از طریق یک مراسم آنلاین رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

اولین تصاویر جاسوسی خودروی جدید بی‌ام‌و فاش شد

تصاویر بارگذاری شده در اینستاگرام، هنگام امتحان کردن نمونه اولیه در خیابان‌ها ثبت شده‌اند. عکس‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهند که در این خودرو، ظاهر کانسپت آن حفظ شده است. جزئیات فنی مدل جدید خودروی الکتریکی آئودی هنوز منتشر نشده است، اما می‌توانیم با توجه کانسپت سال گذشته Q4 E-Tron برخی اطلاعات را درباره تولید مدل جدید آن به دست آوریم. خودروی Q4 E-Tron قرار است نسبت به آئودی Q5 هم کوتاه‌تر و هم پهن‌تر باشد. آئودی ادعا کرده است که این کانسپت فضای داخلی یک مدل بزرگتر را دارد.

اولین آئودی روی سکوی MEB 

خودروی Q4 E-tron اولین آئودی خواهد بود که روی سکوی MEB گروه MEX Volkswagen قرار گرفته است. خودروهای tron و E-tron Sportback دارای سیستم عامل اقتباس شده ICE هستند. مفهوم Q4 E-tron دارای پیشرانه دو موتوره است که شامل یک موتور ۲۰۲ اسب بخار و فشار ۲۲۹ پوند در فوت است که به محور عقب نیرو می‌بخشد و یک موتور کوچک‌تر نیز در هنگام از دست دادن فشار یا قدرت کامل از چرخ‌های جلو استفاده می‌کند. کل خروجی سیستم برابر با ۳۰۲ اسب بخار است. این میزان قدرت با یک باتری ۸۲ کیلووات ساعتی برابری می‌کند و در نتیجه، می‌تواند در نیم ساعت تا ۸۰ درصد شارژ شود. گفتنی است، آئودی Q4 E-Tron تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آئودی خودروی جدید آئودی معرفی خودرو شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه یک دستگاه خودروی پژو با ۲ دستگاه کامیون در تونل شماره ۵ محور یاسوج به بابا میدان برخورد کرد.

این حادثه منجر به آتش سوزی خودروی پژو شد.

متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باخته و ۲ مصدوم حادثه توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 6096067

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • رونمایی از سرود مریانج من
  • هادی چوپان از دکور باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • هادی چوپان از باشگاهش رونمایی کرد |‌ عکس
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس