Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد بازی فردای تیمش مقابل استون‌ویلا را سخت توصیف کرد و به شایعه اعلام نیازش به مدافع هلندی بورنموث نیز واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیمش فردا شب (پنجشنبه) در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس میهمان استون‌ویلا است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازیکنانی بودند که در دو هفته گذشته خیلی فرصت بازی پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها آماده هستند و به ارزش خود واقف هستند. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. جام‌های قهرمانی از جمله جام حذفی و لیگ اروپا را می‌توانیم به دست بیاوریم، اما در کنارش می‌توانیم لیگ برتر را هم در جمع چهار تیم برتر به پایان ببریم. این گروه همانند یک کلاف گره خورده و همه بازیکنان می‌دانند که در این تیم نقشی را ایفا می‌کنند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ با اشاره به تساوی 2-2 خانگی منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا در نیم‌فصل اول اظهار داشت: در بازی آخر دو تیم، استون‌ویلا به وسیله جک گریلیش در چپ و انور القاضی در سمت راست مشکلاتی برای ما به وجود آورد. گریلیش گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. درباره او صحبت‌های زیادی می‌شود و باید در بازی فردا مراقبش باشیم. هر بازیکنی هم که مسئول مهار گریلیش می‌شود باید سایه به سایه او را تعقیب کند.

پس از برتری 5 بر 2 منچستریونایتد مقابل بورنموث، دوربین‌های تلویزیونی تصاویری از سولسشایر گرفته‌اند که به سمت ناتان آکه، مدافع هلندی حریف می‌رود و به او می‌گوید "موفق باشی". این مدافع 25 ساله هم در پاسخ به سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید "ممنون". اولگنار در ادامه می‌گوید "ما به یک مدافع میانی چپ پا نیاز داریم، پس همینطور به کارت ادامه بده".

سولسشایر اما در پاسخ به این ادعاها خاطرنشان کرد: من هفت مدافع میانی دارم، از این‌رو نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید. ما وضعیت خوبی داریم.

تمدید قرارداد پوگبا؛ اولویت منچستریونایتدماتیچ پس از تمدید قرارداد: منچستریونایتد تیم هیجان‌انگیزی است

وی یادآور شد: مک‌تامینی هنوز بازیکن جوانی است. او هفت یا هشت سال از ماتیچ جوانتر است و نمانیا خودش را در اسکات می‌بیند، بنایراین این دو می‌توانند به هم کمک کنند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بیشتر بخوانید... سولسشایر: فوتبال هجومی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم/ گرین‌وود متخصص ضربات پایانی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس اولگنار سولسشایر لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد