Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

صدور حکم ۳ کشتی گیر دوپینگی
حکم محرومیت سه کشتی گیر به دلیل استفاده از مواد غیرمجاز توسط ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشور صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو کشتی گیر به مدت چهار سال و یک کشتی گیر به مدت ۶ ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم شدند که حکم محرومیت دو نفر از آنها قطعی شده و یک نفر درخواست بررسی مجدد پرونده در شورای استیناف را داشته که حکم قطعی پس از برگزاری جلسه استیناف اعلام می‌شود.

جوکوویچ: دستور سقوط من را دادند

نواک جوکوویچ گفت: هنوز نمی‌دانم که آیا در تورنمنت تنیس آزاد آمریکا شرکت می‌کنم یا نه. البته با اطمینان می‌گویم که در تورنمنت‌های واشنگتن و سینسیناتی حضور نخواهم یافت.

این تنیسور صربستانی و نفر نخست رده‌بندی جهانی ادامه داد: شرکت در تورنمنت رولان گاروس فعلاً بی‌خطر است و حضور در مسابقات مادرید و رم هم برنامه‌ریزی شده است.

نواک جوکوویچ در واکنش به انتقادهای گسترده جهانی از او پس از برگزاری تورنمنت آدریا تور در کرواسی که باعث ابتلایش به ویروس کرونا و همچنین چندین تنیسور، مربی، خبرنگار و هواداران شد، اظهار داشت: این اواخر فقط شاهد انتقاد هستم که خیلی بدخواهانه است. البته این معنایی بیشتری از انتقاد دارد. انگار دستوری برای آن صادر شده است و یک شکار جادویی‌ است.کسی باید سقوط کند و یک نام بزرگ باید مقصر اصلی همه‌چیز باشد. / zurnal

تور جهانی پینگ پونگ ژاپن برگزار نمی شود

تور جهانی تنیس روی میز ژاپن ابتدا قرار بود اوایل اردیبهشت برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و فدراسیون جهانی قصد داشت پس از مذاکره با ژاپنی‌ها این رقابت‌ها را اواخر سال 2020 برگزار کند که این اتفاق نخواهد افتاد.

برهمین اساس فدراسیون جهانی روز گذشته لغو کامل این رقابت‌ها را اعلام کرد.

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 40 مسابقه بین المللی تنیس روی جمیز لغو شده است.

ورود قهرمان کشتی به عرصه مربیگری

مهدی تقوی، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان در سال های 2009 و 2011 که با روی کار آمدن غلامرضا محمدی در سال 97 قصد داشت بار دیگر دوبنده تیم ملی را برتن کند، بعد از مدتی قید کشتی گرفتن را برای همیشه زد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
حالا در شرایطی که این کشتی گیر مازندرانی فقط 33 سال دارد، می خواهد برای اولین بار به حوزه مربیگری ورود کند. با مذاکرات صورت گرفته، مهدی تقوی با یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر کشتی سال 99 شرکت خواهد کرد.
تیم سایپا خزر مازندران قصد دارد برای نخستین بار وارد لیگ برتر شود و مهدی تقوی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده تا این قهرمان سابق خودش را وارد چالش جدیدی در کنار تشک کند.

احتمال تعطیلی دوباره NBA

ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ بسکتبال NBA از نهم مرداد در شهر اورلاندو آغاز می‌شود و تیم‌ها کم کم خود را آماده حضور در این شهر می‌کنند.

با وجود محدودیت‌هایی که ایجاد شده، اما باز هم مبتلایان به کرونا در میان بازیکنان بالاست و مسئولان NBA این انتظار را دارند که با ورود همه تیم‌ها این آمار بیشتر شود.

آدام سیلور، مدیر NBA در این باره گفت: اگر آمار مبتلایان بیشتر شود ما تعجب نخواهیم کرد. برای ما نگران کننده این است که بازیکنان یک بار دیگر در اورلاندو قرنطینه شوند.

وی ادامه داد: اگر تعداد مبتلایان زیاد باشد، این امکان وجود دارد که شروع مجدد لیگ باز هم به تعویق بیفتد.

بازگشت آلونسو به فرمول ۱

فرناندو آلونسو، قهرمان اسپانیایی و پیشین مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک با عقد قراردادی به تیم رنو پیوست تا پس از 2 سال غیبت در فصل 2021 به دنیای F1 بازگردد. آلونسو در سال 2009 هم عضو این تیم فرانسوی بود.

آلونسو 39 ساله فصل آینده، جانشین دانیل ریکیاردو می‌شود که قرار است در فصل 2021 به مک‌لارن ملحق شود. او در سال‌های 2005 و 2006 با تیم رنو به 2 عنوان قهرمانی فرمول یک رسیده و در این تیم اعتبار و جایگاه خاصی دارد.

سیریل ابیتبول، رئیس تیم رنو در مورد جذب آلونسو گفت: ما به یک راننده سریع نیاز داریم که پروژه رنو را درک کند. ما در حال ساختن یک تیم غیرعادی در فرمول یک هستیم. ما مهندسان جوانی داریم و در حال پیشرفت هستیم. ما در واقع، زیرساخت‌های موفقیت را می‌سازیم و با مشکلات را برطرف می‌کنیم.

کناره گیری دانمارک از مسابقات ژیمناستیک

طی اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک، فدراسیون دانمارک از میزبانی جهانی که قرار بود (۲۶ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰) در کپنهاگن برگزار شود، کناره ;گیری کرده است.فدراسیون جهانی در بیانیه ;ای گفت پس از اعلام کناره ;گیری دانمارک از گرفتن میزبانی اکنون آنها به دنبال این هستند تا هر چه سریع ;تر کشور دیگری را جایگزین دانمارک کنند.

۳ گزینه پیش روی سباستین پس از ترک فراری

سباستین فتل قهرمان فرمول یک جهان می‌گوید با رفتن از فراری 3 گزینه پیش رو دارد و آماده است در صورتی که مجبور باشد برای همیشه ورزش را کنار بگذارد.

وی همچنین از تماس هلموت مارکو مدیر ردبول خبر داد. فتل پایان سال فراری را ترک می‌کند در حالی که فصل آخری بازی خود را هفته گذشته در مسابقات گرندپریکس اتریش فاجعه آغاز کرد.

کارلوس سیانز قرار است فصل 2021 جانشین فتل شود. وی در تیم مک‌لارن حضور داشت. البته در تیم مرسدس هم همیلتون و بوتاس هنوز قرارداد جدیدی ننوشته‌اند.

فتل در این باره گفت: من فکر می‌کنم مرسدس همان طور که در حال حاضر کار می‌کند بسیار خوشحال است. نتایج چند سال گذشته این موضوع را اثبات می‌کند.

وی افزود: می‌فهمم که مرسدس می‌خواهد با این رانندگان کنار بیاید. لوئیس همیلتون اگر بخواهد می‌تواند در تیم مرسدس بماند.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال بسته خبری منهای فوتبال کشتی تنیس جوکوویچ تنیس روی میز NBA بسکتبال فرمول ۱ اتومبیل رانی فرناندو آلونسو دنیل ریکاردو ژیمناستیک سباستین فتل فراری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال کشتی تنیس جوکوویچ تنیس روی میز بسکتبال فرمول ۱ اتومبیل رانی فرناندو آلونسو ژیمناستیک سباستین فتل فراری فدراسیون جهانی فرمول یک کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد

نحوه ورود به تشک خاص حسن یزدانی به سوژه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی تبدیل شد.

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار تصاویری از نحوه ورود خاص حسن یزدانی به تشک در مسابقات جهانی و المپیک، این طرز ورود را شناخته‌شده‌ترین دانست.


حسن یزدانی این روز‌ها در کنار ساحل خزر تمرینات هوازی را با جدیت دنبال می‌کند، روی تشک مرور فن دارد و در سالن بدنسازی نیز به تقویت عضلات بدنی می‌پردازد.

در فاصله سه ماه مانده به آغاز کشتی‌های حسن یزدانی در المپیک او به ٦٠ درصد آمادگی کامل بدنی دست یافته و هیچ مشکلی از منظر جراحی کتف دست خود ندارد.

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد