Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شنبه هفته آینده باید به مصاف فولاد خوزستان برود، اما بازیکنان این تیم در فاصله ۳ روز مانده به این بازی، دست به اعتصاب زدند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته بازیکنان نفت مسجد سلیمان در اقدامی هماهنگ، بیانیه‌ای اعتراض آمیز در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کردند و ضمن انتقاد از بی توجهی‌ها نسبت به تیمشان، اعلام کردند از امروز (چهارشنبه) دیگر حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود، به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعضای تیم نفت مسجد سلیمان تاکنون ۶۰ درصد از مطالباتشان را دریافت کردند و آخرین دریافتی آن‌ها به ۶ ماه گذشته برمی گردد. این در حالی است که وزارت نفت کمک به ۳ باشگاه تحت تکفل خود را قطع کرده و این موضوع باعث شده باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی فراوانی مواجه شوند و برای تامین ابتدایی‌ترین امکانات دچار مشکل شوند.

نفت مسجد سلیمان با هدایت مهدی تارتار و بازیکنان کمتر شناخته شده، در رقابت‌های این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در نیمه بالایی جدول حضور دارد. با در نظر گرفتن شرایط هر ۳ باشگاه نفتی، می‌توان گفت که این تیم‌ها در لیگ نوزدهم جایگاه قابل قبولی به دست آوردند، اما کمبود‌های مالی ممکن است در ادامه روند رضایت بخش این تیم‌ها را متوقف کند.  

زردپوشان مسجد سلیمانی شنبه هفته آینده باید در خوزستان به مصاف فولاد بروند، اما اعتصاب بازیکنان این تیم شرایط مبهمی ایجاد کرده و نفت مسجد سلیمان که اکنون باید روند آماده سازی خود را پشت سر بگذارد، درگیر تبعات ناشی از مشکلات مالی شده و شرایط این تیم برای مصاف روز شنبه با تیم فولاد مبهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کرونا نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم

ایسنا/خوزستان مهاجم تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای اعتبار خودمان و فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم و به دنبال شگفتی سازی در جام‌حذفی هستیم.

احسان علوان زاده، مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه بازی فینال آسیا هم دارد و در ذهن هواداران سرخ پوش با ضربه برگردان در فینال آسیا در اذهان باقی مانده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال ملاثانی پیش از بازی با سپاهان در یک هشتم‌جام حذفی، اظهارکرد: ابتدا باید درخصوص بازی مقابل فجر بگویم که به صورت عجیبی لغو شدـ ما بازیکنان آماده بازی بودیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و ساعت چهار به سمت ورزشگاه غدیر رفتیم که دیدیم در بسته است. ولی امیدوار بودیم همانند دفعات گذشته درب را باز کنند ولی پس از گذشت سه ساعت این اتفاق رخ نداد و در حالی که همگی شوکه شده بودیم بازی لغو شد و به خانه‌هایمان برگشتیم، امیدوار هستیم این بازی تکرار شود تا نتیجه در زمین رقم بخورد. برای اولین بار بود که تمامی بازیکنان در اختیار کادرفنی بودند.

او در خصوص بازی حساس مقابل سپاهان، بیان کرد: خدا را شکر با تمرینات منظمی که زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان یک تیم پر قدرت و با بازیکنان ملی است که دوندگی بالایی دارند و در تمامی خطوط بسیار قوی هستند و با مصدومیت چند بازیکن هم باز هم سپاهان قدرتمند است.

علوان زاده گفت: تیم ما هم با انگیزه فراوان پا به این مسابقه خواهیم گذاشت و می‌خواهیم خود را به فوتبال ایران ثابت کنیم، تمامی بازیکنان ما خوزستانی هستند و بدون شک در روز جمعه یک بازی بسیار زیبا را به نمایش خواهیم گذاشت. گر چه به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم ولی اولویت ما ارائه یک فوتبال زیبا و روی زمین است. چون این بازی پخش مستقیم می‌شود، می‌خواهیم از اعتبار لیگ دسته اول دفاع کنیم و تک تک بچه‌ها انگیزه فراوانی دارند که خود را نشان دهند، چون جام حذفی یک‌پل سریع برای دیده شدن بازیکن است و به راحتی می‌تواند با یک عملکرد خوب در یک بازی سال بعد به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

او ادامه داد: در سال‌های قبل در رقابت‌های جام حذفی شاهد شگفتی‌هایی بودیم و خود من زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم مقابل تیم قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردیم و حذف شدیم. پس با تمام انرژی و شادابی مقابل سپاهان حاضر می‌شویم و به دنبال شگفتی و اثبات خودمان هستیم. همان‌طور که شگفتی برای تیم ها رقم‌می‌خورد بازیکنانی بودند از جمله همین کاپیتان تیم سپاهان محمد کریمی که در بازی جام حذفی خونه به خونه با استقلال تهران چهره شد و فصل بعد هم او و روح الله باقری و محمد قاسمی نژاد به لیگ برتر رفتند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: ما هم بازیکنان نامدار و با تجربه بسیاری داریم از جمله علی حمودی، احمد جبوری، میثم شاهمکوند، میلاد پاک پرور، محمد اهل شاخه، امید خالدی، وحید نامداری، دانیال مومنی، امید صیدالی، علی فاتح و.. و در کنار باتجربه‌هایمان چند بازیکن جوان و جویای نام از جمله امین مروانی، رضا آنتیک، احمد جنادله، مرصاد و مهیار زارع که درصدد خودنمایی در این بازی بزرگ هستند.

وی در خصوص آمادگی خود افزود: خود من پس از چندین هفته که مصدومیت داشتم از هفته قبل آماده مسابقات شدم. در این فصل توانستم ۵ گل ۳ پاس گل و یک پنالتی برای تیمم به ثبت برسانم و با یک روحیه بالا برای شکست سپاهان وارد میدان خواهیم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟