Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:57:42 GMT

استقلال تراکتور برگزار می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۴۴۱

استقلال تراکتور برگزار می شود؟

تکلیف بازی استقلال و تراکتور هنوز مشخص نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق برنامه، این دو تیم باید شنبه هفته آینده با یکدیگر بازی کنند منتهی شرایط خاص استقلال باعث شده که برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

گفته می‌شود تراکتوری‌ها فقط در همان تاریخ اعلام شده حاضر به بازی با استقلا‌ل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته دقایقی قبل از قول ساکت الهامی اعلام شد که نظر شخصی او این است که ابتدا تکلیف بازیهای معوقه هفته بیست و سوم مشخص شود و بعد تراکتور مقابل استقلال قرا بگیرد.

در چنین شرایطی روزنامه ایران‌ورزشی به موضوع مهمی اشاره کرده. اینکه سازمان لیگ به دنبال راضی کردن استقلال برای میزبانی از تراکتور در تاریخ اعلام شده است.

به نوشته این روزنامه، رخی مسئولان سازمان لیگ در تماس‌هایی با مدیرعامل باشگاه استقلا‌ل خواستار حضور استقلال در بازی با تراکتورسازی شدند و از احمد سعادتمند خواستند هرطور شده استقلال را به این بازی ببرد. سعادتمند هم تماس‌هایی با کادرفنی استقلال و فرهاد مجیدی داشته تا شاید آنها را متقاعد به حضور در بازی با تراکتورسازی کند اما فرهاد مجیدی به شدت نگران وضعیت بازیکنان تیمش است و به مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده در شرایط کنونی اصلاً قادر نیست استقلا‎‌ل را که از هم پاشیده و وضعیت بازیکنانش مبهم است را به این بازی بفرستد. مجیدی حتی از درخواست‌هایی که از سوی سازمان لیگ می‌شود تا استقلا‌ل را متقاعد به حضور در میدان کنند نیز به شدت انتقاد کرده و از مدیرعامل تیمش خواسته در مقابل این درخواست‌ها کوتاه نیاید و اجازه ندهد با جان بازیکنان استقلا‌ل بازی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تراکتور استقلال بازی استقلال و تراکتور تراکتور استقلا ل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

آفتاب‌‌نیوز :

 به دلیل تاخیر در پرواز سرمربی استقلال با کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید.

جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: «این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: «واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آن‌ها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

جواد نکونام در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم/ با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش