Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج سومین تست PCR تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خدا کرم ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی اظهار داشت :

سومین مرحله تست PCR از ۴۰ نفر (بازیکنان ، کادر فنی ، عوامل اجرایی و اداری) تیم انجام شد که بجز یک نفر از بازیکنان مابقی تست ها منفی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه در ادامه توضیح داد :

بازیکن مورد نظر تقریبا از ۱۰ روز قبل علایم داشت که بلافاصله با تصمیم کادر پزشکی و قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان از تمرین تیمی جدا شد و با انجام تست های لازم به قرنطینه خانگی رفت و هم اکنون دوران انتهایی قرنطینه خود را پشت سر می گذارد و با انجام تست مجدد و تایید سلامت ، این بازیکنان به تمرینات ملحق خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود :

بازیکن مذکور در ۲ بازی اخیر تیم در تمرینات و اردوی تیم حضور نداشته و خدا را شکر هم اکنون شرایط رو به بهبودی دارد و جا دارد از کادر پزشکی تیم ، هیات پزشکی ورزشی استان و افسر کنترل سلامت این هیات تقدیر و تشکر داشته باشیم که به دقت شرایط جسمانی و سلامت بازیکنان و کادر را زیر نظر دارند.

نکته : پرسپولیس بازی قبلش مقابل شاهین بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر پرسپولیس شاهین شهرداری بوشهر کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت) در صفحه شخصی خود با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

کد خبر 6095804 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد