Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صالحی عصر چهارشنبه در جلسه شهرداران و دهیاران استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که محدودیت مالی داریم تنها با همت شهرداران خدمت رسانی به مردم ادامه پیدا کرده و فعالیت عمرانی نیز متوقف نشده است.

وی اضافه کرد: مهمترین اولویت در شهرداری‌ها پرداخت حقوق و مزایای کارکنان است و در کنار آن تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحی تصریح کرد: در سال گذشته عملکرد شهرداری‌ها در اجرای ماده ۶ قابل قبول بود و توانستیم ۵۸ درصد اعتبارات عمرانی را اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین اظهار داشت: باید در اجرای پروژه‌های شهری دقت شود و انضباط مالی را هم رعایت کنید تا کارها به سرانجام برسد.

صالحی یادآور شد: نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز باید جدی گرفته شود زیرا در این شرایط که شاهد گرانی بی رویه مسکن هستیم ممکن است سر ریز به شهرستان‌ها و شهرهای نزدیک به مرکز استان صورت گیرد که باید آن را کنترل کنیم.

وی گفت: باید طرح‌های نیمه تمام به سرانجام برسد تا مستهلک شدن تأسیسات موجب افزایش هزینه‌ها نشود و در این میان طرح‌های زود بازده نیز در اولویت قرار گیرد.

افزایش ۵ درصدی صدور پروانه ساخت در استان

صالحی در خصوص صدور پروانه ساختمانی هم اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در سال جاری شاهد افزایش ۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی هستیم که این کار به اشتغال هم کمک کرده است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح‌های جامع باید دقت شود و ضمن بررسی عملکرد هشت ساله شهرداری‌ها به چالش‌ها و مشکلات هم توجه خواهیم کرد.

جذب نیروی در شهرداری‌ها ممنوع است

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین اضافه کرد: به دلیل مشکلات مالی جذب هر گونه نیروی جدید در شهرداری‌ها ممنوع است و استخدام نیروی آتش نشان و کادر اداری در بهمن ماه به صورت کشوری صورت خواهد گرفت.

وی گفت: استفاده از ظرفیت تبصره ۵ از دیگر کارهایی است که باید مورد توجه شهرداران و دهیاران قرار گیرد.

صالحی کاهش هزینه‌های شهرداری‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: تسریع در الکترونیکی شدن روند کارها در شهرداری‌ها مهم است که در حال حاضر ۱۳ شهرداری به سامانه متصل شده اند و در نیمه اول سال تلاش می‌کنیم همه شهرداری‌ها به سامانه متصل شوند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین بیان کرد: با الکترونیکی شدن کارها در شهرداری‌ها ضمن کاهش تخلف و هزینه‌ها شاهد رضایت مندی مردم نیز خواهیم بود.

در این جلسه مشکلات شهرداران در خصوص تأمین سهمیه قیر، تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری، تأمین نیروی انسانی متخصص، افزایش سهم ارزش افزوده برای تأمین منابع مالی، دادن عوارض جرایم رانندگی و همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان، رفع مشکل قولنامه ای بودن اراضی در ۱۹ شهر استان، تأمین روشنایی معابر و بوستان‌ها و بخشش جرایم بیمه تأمین اجتماعی مطرح شد.

کد خبر 4969453

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی صالحی استانداری قزوین شهرداری ها ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان استانداری قزوین شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی