Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@00:24:14 GMT

سفر به شمال بازی با جان مردم است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۰۰۵

سفر به شمال بازی با جان مردم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در سومین سفر خود به مازندران در جلسه ستاد دانشگاهی فرماندهی کنترل ویروس کرونا استان گفت: به دلیل نزدیک شدن وضعیت این استان به قرمز و هشدار، قرار است تصمیمات جدیدی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان این استان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حریرچی با بیان اینکه هفت شهر مازندران دوباره جولانگاه این ویروس خطرناک شده است افزود: بازگشایی ناگزیر مراکز خدماتی و اصناف برای تامین معیشت مردم و همچنین تغییر رفتار مردم از عمده‌ترین دلایل صعودی شدن روند ابتلای مردم استان به این ویروس است.
بیشتر بخوانید: کرونا آتشی زیر خاکستر
او گفت: عدم استفاده از ماسک و برگزاری مراسم جشن و ترحیم بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر دلایل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا است.

معاون کل وزیر بهداشت با توجه به شرایط پیش آمده گفت: برای شهر‌های قرمزفعالیت دسته‌های سه و چهار از جمله برگزاری مراسم جشن و ترحیم، مساجد و مصلی ها، تالار‌های پذیرایی و... ممنوع شده است.

معاون کل وزیر بهداشت ضمن هشدار به هموطنان هر گونه سفر به این استان را بازی با سلامتی و جان مسافران و مردم این خطه شمالی دانست و بیان کرد:وضعیت استان از لحاظ بیماری وضعیت مطلوبی نیست و ظرفیت بیمارستان‌های مازندران برای پاسخگویی به نیاز‌های گردشگران غیربومی کافی نیست.

بازدید از بیمارستان بهشهر و دیدار با استاندار مازندران از برنامه‌های دیگر سفر یک روزه دکتر حریرچی به مازندران است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعداد مبتلایان به کرونا تعداد مبتلایان به کرونا آخرین وضعیت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: تمام تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت پنج شهرستان مازندران آماده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی در حاشیه نشست شورای انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه دور دوم انتخابات در این مرحله همچون هفت حوزه انتخابیه کشور شاهد اخذ الکترونیکی هستیم.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای کاربران و عوامل اجرایی انجام و شرایط لازم برای عموم مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه استقرار صندوق‌های اخذ رأی در مکان‌های پرتردد و مصلی‌ها در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: دو مرحله مانور آزمایشی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گرفت.

عزیززاده گرجی ادامه داد: پشتیبانی و زیرساخت‌های لازم باید به‌منظور انتخابات پرشور باید فراهم شود، با توجه به اینکه مقدمات و تجهیزات اخذ رأی و دستگاه احراز هویت نیز آماده است.

کد خبر 751617

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • شمال استان اردبیل در تب و تاب انتخابات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • وضعیت بارش و دمای هوا تا اواخر خرداد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر