Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:33:23 GMT

تماشای آثار «ون‌گوگ» از خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۰۹۴

تماشای آثار «ون‌گوگ» از خودرو

با برگزاری نمایشگاهی خلاقانه، علاقه‌مندان به آثار «ون‌گوگ» این فرصت را پیدا کردند تا با رعایت فاصله اجتماعی در یک نمایشگاه هنری حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از نشنال، درحالی که مسوولان گالری‌ها و موزه‌های سراسر جهان به دنبال روشی برای بقا در شرایط کرونایی هستند، گردانندگان یک نمایشگاه در کانادا این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم کردند تا آثار ون‌گوگ را از داخل خودروهایشان تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش گردانندگان این نمایشگاه از برنامه خود برگزاری نمایشگاهی این چنین خبر داده بودند. فعالیت این نمایشگاه در «تورنتو» واقع در کانادا از روز جمعه آغاز شده است.

فضای این نمایشگاه شامل دو بخش است: بخشی با کف علامت‌گذاری‌شده که مختص کسانی است که ترجیح می‌دهند خارج از خودرو در فضای نمایشگاه حضور داشته باشند و بخشی دیگر برای افرادی که مایلند هنگام ماشین سواری از نمایشگاه دیدن کنند.

بازدید از این نمایشگاه برای افرادی که نسبت به ابتلا به ویروس کرونا نگرانند تجربه ایمن و مطمئن را فراهم می‌کند.

در هر نوبت ۱۰ خودرو می‌توانند وارد نمایشگاه شوند و بازدید ۳۵ دقیقه‌ای از نورپردازی آثار ون‌گوگ را که با پخش موسیقی همراه است تجربه کنند.

یکی از مسوولان این نمایشگاه معتقد است با وجود استقبال از این ایده، برگزاری نمایشگاه با این روش راه‌حلی موقتی برای شرایط کنونی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه ون گوگ کرونا در جهان ون گوگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 سارقی که با قیچی آرایشی زنانه در کمتر از ۱۰ ثانیه خودروهای خارجی را به سرقت می‌کرد، در گفت و گویی از جزئیات این سرقت‌ها گفت و برای مقابله به ایران سرقت‌ها به مردم یک توصیه کرد: «خودرو نخرید!» اظهارات سریع‌ترین سارق خودروی ایران را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • (تصاویر) هونگچی؛ خاص‌ترین خودرو نمایشگاه پکن
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه