Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز (چهارشنبه) یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت در دفتر این شورا با موضوع پاسخگویی شهردار به سوالات مطرح شده در جلسه گذشته برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی رشت در این جلسه با اشاره به شیوع دوباره کرونا، اظهار کرد: متأسفانه کرونا دوباره اوج گرفته بعد ۲۵ روز دوباره شاهد فوتی ناشی از این بیماری هستیم زنگ‌های خطر به صدا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حاجی پور با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: شهروندان باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی هم به خود و خانواده‌هایشان و هم به کادر درمان و پرستاران در پیشگیری از انتقال این ویروس کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای ماده ٨٣ انتخابات شورای اسلامی طرح سوالی از شهردار حق قانونی اعضا شورا است، گفت: سوالاتی از شهردار مطرح شده و وی برای پاسخ به ۱۰ روز فرصت دارد که این فرصت دوشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید.

حاجی پور با بیان اینکه شهردار رشت باید با حضور در جلسه فوق العاده روز دوشنبه هفته آینده به سوالات پاسخ دهد، ادامه داد: در صورت عدم حضور شهردار در جلسه فوق اعضای در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد.

ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات حجاب

عضو شورای شهر رشت در ادامه این جلسه با تأکید بر ضرورت استفاده از ماسک از سوی شهروندان برای حفظ سلامت خود و سایرین، اظهار کرد: هفته عفاف و حجاب را در پیش داریم دستگاه‌ها باید در این زمینه اقدامات فرهنگی انجام دهند.

فاطمه شیرزاد افزود: حجاب یک مصونیت برای بانوان در جامعه و برای پیشبرد فعالیت آنها و عامل اصلی تحکیم خانواده است بانوان با حفظ حجاب اسلامی عفت و حیا را در جامعه ترویج می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب باید از سوی آقایان نیز رعایت شود، گفت: فروشگاه‌هایی عرضه‌ی کالای حجاب باید با برگزاری نمایشگاه‌های کالای عفاف و حجاب عرضه کنند.

کد خبر 4969469

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر رشت فاطمه شیرزاد اسماعیل حاجی پور ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • خروج علیه شهردار تهران
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳