Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده در استان خبر داد و گفت: برآورد ریالی ارزش اقلام احتکار شده حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمد فاضل دادگر در این باره اظهارداشت: به دنبال اعلام نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر عدم فروش لوازم خانگی به آن‌ها توسط برخی واحدهای صنفی به دلیل عدم موجودی کالا، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی احتکاری در گرگان شدند.

مصادره مسکن احتکاری در صورت عدم رعایت هشدار دادستانتهران| کشف بیش از 2 میلیون دستکش لاتکس احتکارشدهمدیرکل سازمان حمایت: عدم عرضه و احتکار تایر در انبار کارخانه‌ها جرم است

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر، 370 قلم انواع لوازم خانگی احتکاری از جمله یخچال، کولر گازی و ماشین ظرفشویی کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالا 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به پلمب انبار، بیان داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی در سطح جامعه اجازه فعالیت مجرمانه به سودجویان و احتکارکنندگان لوازم مورد نیاز مردم را نخواهد داد.

 این مقام انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از موارد مشابه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... تداوم بازرسی لوازم خانگی، لاستیک، مرغ، تخم مرغ و حبوبات تا بازگشت ثبات به بازار خرید تلویزیون با قیمت مناسب در گرانی لوازم خانگی دوره های تعمیرات موبایل و تعمیرات لوازم خانگی برقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوازم خانگی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی