Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: باید محدودیت‌های کرونایی را حتی کوتاه مدت بازگردانیم. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در نشست اقتصادی ستاد کرونا استان تهران افزود: حجم زیادی از خانواده‌ها نگران آزمون‌های حضوری هستند که می‌توان آن را به وقت دیگری موکول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اظهار داشت: در ۲۰۰ سال گذشته مراسم حج هرگز تعطیل نشده بود که شیوع کرونا باعث تعطیلی این مراسم شد و باید در برقراری مجدد محدودیت‌ها گشاده دست باشیم.

زالی با اشاره به افزایش موارد کرونا تصریح کرد: معتقدیم باید محدودیت‌های غیر منفعلانه و سختگیرانه‌ای ولو در بازه زمانی کوتاه انجام شود که عمده هدف ما از این موضوع استراحت دادن موقت به کادر بهداشتی و درمانی است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: اخذ تصمیمات کاراتر و وحدت رویه در ابعاد نظارتی و مداخلات موثرتر و سختگیرانه‌تر برای مقابله با ویروس کرونا و مهار آن، بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زالی کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است