Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:50:09 GMT

محسنی از نایب رئیسی فدراسیون ووشو استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۷۰۳

محسنی از نایب رئیسی فدراسیون ووشو استعفا کرد

علیرضا محسنی از نایب رئیسی فدراسیون ووشو استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدعلیرضا محسنی که بهمن ماه سال گذشته از سوی علیرضا خسروی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو انتخاب شده بود بعدظهر امروز به دلیل مشغله کاری از سمت خود کناره گیری کرد.

محسنی که درحال حاضر مدیراجرایی آکادمی ملی المپیک می‌باشد در این رابطه گفت: فروردین سال جاری و همزمان با شیوع ویروس کرونا  ورزش به حالت تعطیل درآمد که با دستور ریاست محترم کمیته تصمیم گرفتیم که بخش‌های عمده‌ایی از آکادمی را بازسازی کنیم که دراین راستا و در جهت مدیریت مطلوب امور، تمرکز کار باید در مجموعه بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به همین منظور ضمن صحبت با امیر صدیقی رئیس جدید فدراسیون که همانند برادرم می‌باشد درخواست کردم که اجازه بدهد که توانم را صرف امور اجرایی آکادمی کنم و در جبهه دیگری خدمت کنم.

وی در پایان گفت: من 12 سال در کنار دکتر علی‌نژاد در فدراسیون ووشو خدمت کردم و خودم را از این خانواده دوست داشتنی جدا نمی‌دانم و همواره در کنار ووشو خواهم بود.

مراسم معارفه رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد

 

انتهای پیام/

R1435/P1435/S33,3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ووشو بیشتر بخوانید... تبریک رئیس فدراسیون جهانی ووشو به صدیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند