Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@18:52:36 GMT

سردرگمی عجیب حریفان استقلال و فولاد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۸۸۳۲

سردرگمی عجیب حریفان استقلال و فولاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز جمعه و با برگزاری دو بازی لیگ نوزدهم وارد هفته بیست‌وچهارم خواهد شد. سایر بازی‌های این هفته اما روز شنبه برگزار خواهند شد. در جریان بازی‌های روز شنبه استقلال باید در تهران میزبان تراکتور باشد و نفت مسجدسلیمان باید برای قرار گرفتن روبروی فولاد به اهواز برود. این سفرها در حالی باید رخ دهد که هنوز وضعیت استقلال و فولاد مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم تیم‌هایی هستند که هفته گذشته به دلیل مثبت شدن تست برخی از بازیکنان خود در زمین مسابقه حاضر نشدند و حالا نسبت به سایر تیم‌ها یک بازی کمتر دارند. سازمان لیگ هم هنوز خبری در خصوص بازی‌های این هفته استقلال و فولاد نداده. این یعنی سردرگمی عجیب کاروان فولاد و نفت مسجدسلیمان که در این وضعیت کرونایی خطرناک هنوز نمی‌دانند باید به شهرهای میزبان سفر کنند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: عکسی نایاب از فرهاد مجیدی و علی کریمی در دبی!

257 251

کد خبر 1407864

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر نوزدهم باشگاه تراکتور نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد راه نساجی را در پیش گرفت

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در کمال ناباوری در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفته، در ۵ هفته پایانی مسابقات تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا از این مهلکه جان سالم به در ببرد.

قرمز پوشان اهوازی در این راستا روز جمعه یک امتیاز ارزشمند را مقابل آلومینیوم در اراک کسب کردند و حالا تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در مصاف با تراکتور بتوانند امتیاز کسب کنند و شانس خود را برای بقا افزایش بدهند.

فولادی‌ها در فاصله کوتاه تا دیدار با تراکتور در اهواز از هواداران خود درخواست کرده‌اند که در بازی روز دوشنبه به ورزشگاه بروند و به حمایت از تیم خود بپردازند.

بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با انتشار پوستری و با شعار “با هم رقبا را کنار می‌زنیم” امیدواری خود نسبت به موفقیت مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر را نشان داده است.

باشگاه فولاد همچنین برنامه‌های فرهنگی را برای مسابقه با تراکتور در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در نظر گرفته تا بتواند ورزشگاه اختصاصی و مدرن خود را پر از تماشاگر کند و با حمایت هواداران نتیجه مطلوب را به دست بیاورد.

فولادی‌ها در شرایطی به دنبال همدلی و اتحاد در جمع هواداران خود هستند که پیش از این نساجی مازندران این شرایط را برای طرفدارانش ایجاد کرد. باشگاه نساجی در بازی گذشته مقابل ذوب آهن چهار پرواز اختصاصی را از مازندران به اصفهان فرستاد تا جایی که هواداران نساجی در مسابقه تیمشان مقابل ذوب آهن توانستند تعداد بیشتری را از سکوهای ورزشگاه فولادشهر نسبت به گاندوها در اختیار بگیرند.

حالا باشگاه فولاد امیدوار است با حمایت هوادارانش بتواند روز جذابی را مقابل تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر رقم بزند و با کسب نتیجه مطلوب در آن مسابقه شرایط خود را برای بقا در مسابقات بهبود ببخشد.

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم