Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@22:22:46 GMT

صداهای ممنوعه ای که از تلویزیون پخش شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۲۶۸

صراط:

در این مطلب به صداهای ممنوعه ای که از صدا و سیما پخش شده است پرداخته ایم.

مستند خونه رو /  شبکه افق

به گزارش هفت صبح یک شنبه شب شبکه افق ، مستند «خونه رو» محمد کارت را پخش کرد. این مستند روایتی جذاب و جسورانه درباره شیوه های سرقت از منازل است. در بخشی از مستند ، کارگردان به واسطه یکی از خلافکاران (که حالا نادم شده) وارد ماشین یکی از روسای باند قاچاقچیان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حین گپ و گفت سه نفره ،‌ صدای هایده به گوش می رسد. این مستند پیش تر از تلویزیون پخش شده بود و حالا شبکه افق در بازپخش آن را «به طور کامل» روانه آنتن کرد. همین که بدانیم صدای خواننده زن و ترانه «به دیدن من بیا مهتاب در اومد» از شبکه افق پخش شده،‌ماجرا جالب تر می شود.

سریال معمای شاه شبکه یک

معروف ترین جایی که صدای خواننده های ممنوعه تلویزیون، به گوش خورد سریال «معمای شاه» است. حتما خاطرتان هست که این سریال بخشی از زندگی محمدرضا پهلوی را هم دراماتیزه کرده بود. به همین خاطر سریال گاهی او را در شرایطی نشان می داد که مشغول تفریح است. خواننده های آن زمان از جمله ستار و ابی هم مقابل او می خواندند. در «معمای شاه» تصویر این دو خواننده نیز به نمایش درآمد. البته چهره بازیگران برای رسیدن به این نقش گریم شده بود. از صدای ویگن در «معمای شاه» هم استفاده شد و قرار بود پای چند خواننده دیگر به سریال باز شود که نشد.

بخش خبری 20:30 / شبکه دو

سال 94 دو بار ترانه معین از بخش های خبری پخش شد. یک مورد زمانی بود که کامران نجف زاده گزارشی از جزیره ابوموسی آماده کرد. آن زمان بر سر مالکیت این جزیره هیاهویی شکل گرفته بود و اماراتی ها به این بخش از خاک کشورمان چشم دوخته بودند. نجف زاده به جزیره رفت و گزارشی جذاب تهیه کرد. او می خواست بی واسطه «ایرانی بودن» جزیره ابوموسی را به مخاطب نشان دهد. به همین خاطر در گزارش خود، ترانه ای از معین که داخل ماشین یکی از هموطنان به گوش رسید را استفاده کرد. این یک تکنیک استراتژیک در آن زمان تعبیر شد.کمی بعد ترانه «هوا ابری و من با چشمای تر» معین در بخش خبری ساعت 19 شبکه یک شنیده شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شبکه افق صدا و سیما صراط معمای شاه شبکه افق پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه مستند محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود..

«بازی اختاپوس» با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

این مجموعه مستند در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.


دیگر خبرها

  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی