Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک فرانسوی توپچی‌های لندن مورد توجه سه باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 21:50 - 18 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۹۷۶

خبرگزاری میزان- نشریه «اکیپ» چاپ فرانسه خبر داد سه باشگاه اینتر، اتلتیکومادرید و بارسلونا همگی نسبت به جذب متئو گندوزی از آرسنال علاقه‌مند هستند و در این راه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، نمایندگان این سه باشگاه اروپایی با آرسنال تماس‌هایی داشته‌اند و در دسترس بودن این هافبک فرانسوی را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جویا شده‌اند.

اخیراً همین نشریه مدعی شده بود باشگاه منچستریونایتد هم نسبت به جذب متئو گندوزی علاقه‌مند است. هافبک فرانسوی توپچی‌های لندن اخیراً به خاطر درگیری با نیل مائوپی، مهاجم برایتون از سوی میکل آرتتا تنبیه انضباطی و از ترکیب اصلی آرسنال کنار گذاشته شد.

همین موضوع ظاهراً باعث شده تا این بازیکن که تابستان ۲۰۱۸ از لوریان به آرسنال پیوست، درخواست جدایی به مدیران این باشگاه بدهد.

گندوزی ۲۱ ساله که دو سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۴۰ میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل در ۳۴ بازی برای توپچی‌ها به میدان رفته که حاصلش سه پاس گل بوده است.

بیشتر بخوانید: آینده کاپیتان آرسنال در هاله‌ای از ابهام

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال آرسنال بارسلونا اتلتیکو مادرید اینتر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال