Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:20:39 GMT

تعداد مسافران ورودی به مشهد ۴۱ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۷۰۴

تعداد مسافران ورودی به مشهد ۴۱ درصد کاهش یافت

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، محمد صادق براتی افزود: بر اساس این آمارها در ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای ۸۷ درصد، ناوگان ریلی ۹۰ درصد، ناوگان هوایی۷۰ درصد و سفرهای شخصی ۱۷ درصد کاهش را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.
وی ادامه داد: بر همین اساس در این مدت تعداد مسافران در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ۹۲ درصد، ناوگان ریلی ۸۹ درصد، ناوگان هوایی ۶۸ درصد و خودروهای شخصی ۲۳ درصد کاهش داشته ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهر مشهد که همیشه مورد استقبال زائران حضرت امام هشتم (ع) قرار داشت، با توجه به شیوع کرونا و رعایت مسائل بهداشتی با کاهش ورود زائر مواجه بود و به همین دلیل مهم ترین چرخه اقتصادی این شهر که بر اساس مسافر تعریف می‌گردید، دچار خسارت شد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۸۴ نفر را در کشور گرفته است. همچنین ۲۰۹ هزار ۴۶۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون درمان شده‌اند. 

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان نیز ۱۱ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۳۱۰ نفر را بیمار کرده و جان ۵۴۷ هزار و ۱۴۲ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۶ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۸۴۱ نفر از افراد مبتلا به کرونا در جهان تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با سه میلیون و ۹۷ هزار و ۴۲۱ بیمار کووید ۱۹ و ۱۳۳ هزار و ۹۷۷ قربانی ویروس کرونا بیشترین آمار را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است. هم‌اینک پس از آمریکا به ترتیب کشوهای برزیل، هند، روسیه و پرو بیشترین جمعیت مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ را دارند. 

ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کووید ۱۹ کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی حمل و نقل مسافری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است