Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد صادق معتمدیان در نشست «بررسی وضعیت مسکن و اشتغال ایثارگران» اظهار داشت: حوزه اقتصادی استان باید با مشاوره و تسهیل‌گری، شرایط را برای توانمندسازی ایثارگران فراهم آورد تا اشتغالی که در شـأن این عزیزان باشد، ایجاد شود.

وی افزود: حوزه اقتصادی استان باید طی نشست‌هایی با بنیاد شهید و شرکت‌های وابسته، تولید و کارآفرینی‌های جدید در استان را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و برنامه‌های توسعه محور دولت در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی، فرآوری محصولات استراتژیک، معادن، انرژی‌های پاک، صنایع دستی و سایر بخش‌ها، ظرفیت‌های اشتغالزایی فراوانی وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

وی گفت: اولین بار در کشور و در راستای ایجاد اشتغال و تولید انرژی‌های پاک، هفت هزار و ۵۰۰ پنل خورشیدی در استان ایجاد خواهد شد که ۲ برابرِ تعداد پنل‌های خورشیدی کل کشور است و حداقل یک میلیون تومان در ماه برای هر خانواده درآمدزایی دارد.

معتمدیان افزود: در بخش احداث هزار هکتار گلخانه در استان نیز که واگذاری زمین و تخصیص آب آن انجام شده است، فرصت‌های شغلی خوبی وجود دارد که می‌توان از آن بهره‌مند شد.

وی هدف‌گذاری ۲۰ هزار مسکن شهری و روستایی را اقدامی جهادی برشمرد و گفت: احداث ۱۰ هزار مسکن روستایی، مهاجرت معکوس و تثبیت جمعیت در روستاها را به دنبال داشت که با تلاش جهادی حوزه عمرانی استان، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) محقق شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، راه و شهرسازی، دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، بنیاد مسکن، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مشاور امور ایثارگران استاندار نیز در این نشست دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را به بحث گذاشتند.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی اشتغال زایی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی اشتغال زایی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی اشتغال زایی مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند