Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@02:26:13 GMT

انتقاد تند بایدن از سیاست های ترامپ درقبال روسیه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۹۸۵

انتقاد تند بایدن از سیاست های ترامپ درقبال روسیه

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات‌های برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی دولت کنونی کشورش، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را به توله سگی تحت اختیار همتای روسی وی تشبیه کرد.

جو بایدن که به‌صورت ویدیوئی با هواداران خود گفتگو می‌کرد، با اشاره به اینکه دونالد ترامپ در عرصه سیاست خارجی از جمله در رابطه با روسیه شکست‌های آشکاری داشته است، اظهار داشت: «او [ترامپ]مانند یک توله سگ تحت کنترل ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین او را مانند توله سگی در یکی از آن قفس‌های کوچک به این طرف و آن طرف می‌برد.»

دونالد ترامپ از ابتدای دوران ریاست جمهوری خود بار‌ها از سوی دموکرات‌ها به ارتباط نزدیک با روسیه و تأثیر پذیرفتن از ولادیمیر پوتین متهم شده است.

برخی مخالفان ترامپ ادعا می‌کنند که دولت روسیه برای پیروزی ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا مداخله کرده است؛ ادعایی که با وجود تحقیقات گسترده نهاد‌های مربوطه در آمریکا به رهبری «رابرت مولر» بازرس ویژه این پرونده هرگز به اثبات نرسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رئیس جمهور روسیه جو بایدن پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • کرملین: پاشینیان با پوتین دیدار می‌کند
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ