Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@13:21:47 GMT

فوتسال بانوان هم کرونایی شد/ ابتلای 5 نفر

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۱۵۱

فوتسال بانوان هم کرونایی شد/ ابتلای 5 نفر

تست کرونا سه بازیکن و دو عضو کادرفنی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مثبت اعلام شد تا با استناد به پروتکل‌ها و قوانین بهداشتی، این تیم دو هفته راهی قرنطینه شود.

پس از کشمکش‌های فراوان قرار بود از 14 تیرماه با انجام تست PCR تمرینات چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز شود و سوم مردادماه نیز مرحله برگشت نیمه نهایی برگزار شود؛ اما تیم حفاری اهواز رسماً اعلام کرد تعطیلی اماکن ورزشی تحت مالکیت وزارت نفت در اهواز به دلیل شرایط قرمز کرونایی باعث شده تا آنها تمرینات خود را آغاز نکنند و سایپایی‌ها هم اعلام کردند به دلیل قرمز بودن اهواز، حاضر به سفر به این شهر نبوده و تمرینات‌شان را نیز آغاز نکردند تا دو تیم این‌چنین ساز مخالفت خود را برگزاری ادامه لیگ بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان دیگر تیم حاضر در مرحله پلی‌آف، بازیکنان و کادرفنی‌اش تست PCR را انجام دادند و پاسخ همگی منفی بود؛ اعضای کادرفنی و بازیکنان هیات فوتبال خراسان رضوی رقیب مس در مرحله نیمه نهایی نیز روز یکشنبه تست کرونا خود را انجام دادند و پس از کش و قوس‌های فراوان امروز رسماً مشخص شد که سه بازیکن و دو عضو کادرفنی این تیم مبتلا به کرونا هستند تا با این شرایط ادامه لیگ در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

فاطمه شریف سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی خبر شیوع کرونا در اردوگاه تیم مشهدی را تایید کرد.

با توجه به صدور 20 کارت برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم مشهدی، ابتلای پنج نفر، آنها را مشمول قانون 25 درصد مبتلای به کرونا می‌کند و آن‌ها باید دو هفته راهی قرنطینه شوند؛ در واقع تا 2 مردادماه آنها باید در قرنطینه باشند و با این اوصاف، برگزاری مرحله برگشت نیمه نهایی در سوم مرداد ملغی می‌شود .

باید دید با این شرایط پیش آمده آیا بازهم سازمان لیگ تقویم جدیدی را برای برگزاری ادامه مسابقات خواهد چید یا سرانجام به خاتمه یافتن نیمه تمام پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان تن خواهد داد؟/ ورزش سه

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول