Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی آمریکا که مخالف برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ بود، هنوز موضع رسمی خود را در مورد تصمیم اخیر اتحادیه جهانی اعلام نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این فدراسیون‌های کشتی ایران و آمریکا مخالفت خود با برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 را اعلام کرده بودند. دلیل این موضوع نیز شرایط سخت هر دو کشتی در مواجهه با ویروس کرونا بود و اینکه اعتقاد داشتند برگزاری مسابقات جهانی سلامت خانواده کشتی سراسر دنیا را با مخاطره مواجه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اتحادیه جهانی کشتی در آخرین تصمیمی که به فدراسیون‌های ملی اعلام کرد، از برگزاری پیکارهای جهانی 2020 در آذر ماه سال جاری در صربستان خبر داد. ضمن اینکه زمان برگزاری رقابت‌های جهانی جوانان و امیدها نیز اعلام شده است.

همانطور که در ایران همچنان سالن‌های کشتی تعطیل هستند و کشتی‌گیران اجازه تمرین گروهی را ندارند، در آمریکا نیز کشتی تعطیل شده و قهرمانان ملی این کشور نیز در قرنطینه خانگی تمرینات بدنی شان را دنبال می‌کنند.

در این وضعیت بعید نیست که آمریکایی‌ها حتی به عدم شرکت در مسابقات جهانی پیش رو فکر کنند و پیش از این نیز مقامات کشتی این کشور تاکید کرده‌اند که نمی‌خواهند جان هیچ کدام از قهرمانان شان را به خطر بیندازند.

محرومیت 3 کشتی‌گیر دوپینگی



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... قاسمی: امیدوارم پیگیری رئیس کمیته المپیک بتواند در احقاق حق کشتی ایران موثر باشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی