Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراض دانشجویان حقوق، انحصار در مجوز وکالت است، بِرِنج و بِرَنج، رفع انحصار در حوزه وکالت باید پیگیری شود، ۳۰۰ روستا در اصفهان با تانکر آبرسانی می‌شود، پیگیری مشکلات شرکت پلی‌اکریل با دستور دستگاه قضایی اصفهان؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( چهارشنبه ۱۸ تیر ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

اعتراض دانشجویان حقوق، انحصار در مجوز وکالت است/ حامی اصلاح قانون وکالت هستم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به این‌که بنده تحصیل‌کرده رشته حقوق هستم، از همان ابتدا یکی از موارد اعتراض و مطالبه دانشجویان مسأله عدم انحصار و امکان حضور اشخاص بیشتر به حوزه وکالت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بِرِنج و بِرَنج

هرساله در منطقه سده لنجان اصفهان شاهد برنج‌کاری‌های زیادی هستیم؛ امسال هم با توجه به باز بودن رودخانه زاینده‌رود کشاورزان اصفهانی مشغول کشت و کار هستند که البته نسبت به سال‌های گذشته مقدار بسیار کمتری زیر کشت برنج رفته است.
کشت برنج در اصفهان همچنان به روش سنتی کشت می‌شود و از همین رو زحمت زیادی را به دنبال دارد؛ به همین دلیل در گذشته به آن «بِرَنج» اطلاق می‌شده است.

رفع انحصار در حوزه وکالت باید پیگیری شود/ از اصلاح قانون وکالت حمایت می‌کنم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اصفهان درخصوص انحصار در حوزه وکالت گفت: انحصار در زمینه‌های مختلف می‌تواند ایجاد فساد کند و عقلانیت حکم می‌کند که حوزه‌های مختلف را از انحصار خارج کنیم.

۳۰۰ روستا در اصفهان با تانکر آبرسانی می‌شود/ خشکسالی ۸۰ درصد مساحت استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حدود ۳۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود و آبرسانی سیار به عشایر در مناطق استان نیز انجام می‌شود.

پیگیری مشکلات شرکت پلی‌اکریل با دستور دستگاه قضایی اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی بررسی و پیگیری مسائل شرکت پلی‌اکریل را در دستور کار قرار داده که عمده دلایل مربوط به سوءمدیریت در روند کاری است.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان برنج دانشجویان مجلس شورای اسلامی حوزه وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است