Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها رکورد جدید و جالب توجهی در زمینه ارسال پاس صحیح در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساندند که شاید برای تکرار آن به سال ها زمان نیاز باشد.

در جریان برد 5-0 منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، چندین رکورد توسط شاگردان پپ گواردیولا به ثبت رسید. نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است:

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، منچسترسیتی در جریان دیدار مقابل نیوکاسل 840 پاس داد که 787 پاس صحیح ثبت شد و بدین ترتیب آمار 93.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد پاس صحیح از خود به جای گذاشت، که این بهترین رکورد به ثبت رسیده در زمینه درصد پاس صحیح در لیگ برتر انگلیس از زمان ثبت آمار و داده های اپتا در فصل 2003/04 است.

93.7 درصد پاس های منچسترسیتی مقابل نیوکاسل صحیح بودمنچسترسیتی برای هجدهمین بار تحت هدایت پپ گواردیولا 5+ گل در یک دیدار لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند

از زمانیکه پپ گورادیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته (جولای 2016)، این تیم موفق شده 5+ گل در 18 دیدار در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند و این در حالیست که لیورپول و تاتنهام هاتسپر با 5+ گل در 9 دیدار، آرسنال با 5+ گل در 7 دیدار و چلسی با 5+ گل در 5 دیدار در رده های بعدی قرار دارند.

از زمان بازگشت رقابت های فوتبال در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در چهار دیدار خانگی اش عملکرد فوق العاده داشته است. چهار برد با نتایج 3-0 مقابل آرسنال، 5-0 مقابل برنلی، 4-0 مقابل لیورپول و 5-0 مقابل نیوکاسل نشان از قدرت فوق العاده سیتیزن ها در استادیوم اتحاد است.

منچسترسیتی در پنج دیدار اخیر خانگی اش مجموعاً 19 گل زده و گلی نیز دریافت نکرده است. این برای اولین بار از سپتامبر 2011 و تحت هدایت روبرتو مانچینی است که سیتیزن ها در پنج دیدار متوالی خانگی کلین شیت می کنند.

گابریل ژسوس برای اولین بار از 22 فوریه در لیگ برتر انگلیس گلزنی کردداوید سیلوا به رکورد 10+ پاس گل در 10 فصل متوالی با منچسترسیتی رسید

داوید سیلوا هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در تمامی 10 فصل حضورش در این تیم موفق شده 10+ پاس گل در تمامی رقابت ها به ثبت رساند. او اکنون 121 گل در ترکیب منچسترسیتی به نام خود ثبت کرده است.

داوید سیلوا (34) همچنین اولین بازیکن 34+ سال لیگ برتر انگلیس از آوریل 2017 است که در یک دیدار لیگ برتر هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. آخرین بار زلاتان ابراهیموویچ (35) در جریان دیدار منچستریونایتد و ساندرلند موفق به ثبت چنین آماری شده بود.

از زمانیکه داوید سیلوا به منچسترسیتی پیوسته (سال 2010) او در 150 گل تیمش در لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار بوده (59 گل و 91 پاس گل در 306 بازی) و از این منظر در میان هافبک های لیگ برتر انگلیس رکورددار است. در مدت زمان مشابه، کریستین اریکسن (113)، گیلفی سیگوردسون (105)، خوان ماتا (103) و کوین دی بروین (98) در رده های بعدی قرار دارند.

خوشحالی داوید سیلوا، ایلکای گوندوعان و نیکولاس اوتامندی پس از گلزنی سیلوا مقابل نیوکاسلهجدهمین پاس گل کوین دی بروین در فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس

کوین دی بروین 18 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر انگلیس داد تا با رکورد خود که در فصل 2016/17 به ثبت رسانده بود، مساوی کند. او اولین بازیکنی است که موفق به ثبت 18+ پاس گل در دو فصل لیگ برتر انگلیس می شود. اکنون او به دو پاس گل دیگر برای رسیدن به رکورد تیری آنری (20 پاس گل در فصل 2002/03) نیاز دارد. مسوت اوزیل با 19 پاس گل در فصل 2015/16 در رده دوم این لیست قرار دارد.

پنج بازیکن از یک تیم با 10+ گل برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس

پنج بازیکن منچسترسیتی موفق شده اند 10+ گل در فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانند که برای اولین بار در تاریخ مسابقات چنین اتفاقی رخ می دهد. سرخیو آگوئرو (16)، رحیم استرلینگ (14)، گابریل ژسوس (11)، کوین دی بروین (11) و ریاض محرز (10) بازیکنانی هستند که موفق به ثبت 10+ گل برای سیتی در فصل جاری لیگ برتر شده اند.

آخرین بار اورتون در فصل 1984/85 موفق شده بود چنین رکوردی توسط بازیکنانش در لیگ انگلیس به ثبت رساند.

ریاض محرز نیز تعداد گل هایش در فصل 2019/20 لیگ برتر را دو رقمی کرد

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی 5-0 نیوکاسل؛ نابود کردن رقیب برای رسیدن به غرور و افتخار

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین