Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:21:28 GMT

محمدی بی‌تفاوت به سقوط بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۵۰۹

محمدی بی‌تفاوت به سقوط بازی می‌کند

ترکیب آوس با حضور مهاجم ایرانی این تیم مقابل ویتوریا ستوبال اعلام شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس با بهره‌مندی از مهرداد محمدی در فهرست خود، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز پنج‌شنبه(به وقت ایران) به مصاف تیم رده شانزدهمی ویتوریا ستوبال خواهد رفت.

 

مهرداد محمدی که در چهار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب آوس داشته، امشب هم یکی از نفرات اصلی تیمش مقابل ویتوریا ستوبال است که در خط حمله بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی‌پوش ایرانی آوس با به ثمر رساندن ۷ گل و دادن ۵ پاس گل در این فصل عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته که امیدوار است امشب مجددا گلزنی کند و بدون توجه به سقوط تیمش، آمار انفرادی خود را بهبود ببخشد تا در پایان فصل راهی باشگاه بهتری شود.

 

یاران محمدی با ۱۴ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفتند و با شکست در بازی هفته قبل، سقوط‌شان به لیگ یک این کشور قطعی شده است.

 

مهرداد محمدی آوز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد محمدی آوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد

شاگردان رضا عنایتی با یک شکست خانگی، بار دیگر خطر سقوط را حس کرده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم پایان یافت.

عارف حاجی عیدی در دقیقه 81 زننده گل پیروزی‌بخش شاگردان مجتبی حسینی بود تا آلومینیوم پس از پنج هفته با پیروزی در لیگ برتر آشتی کند.

آلومینیوم اراک با پیروزی در این بازی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد. پیکان نیز با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت این دیدار را برعهده داشت که امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است