Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منچستر سیتی موفق شد در یک بازی کاملاً یک طرفه نیوکاسل را با پنج گل شکست دهد.
بخ گزارش آریا، مطابق انتظار بازی با تسلط کامل تیم میزبان یعنی منچسترسیتی آغاز شد و نهایتاً حملات این تیم در دقیقه 10 به نتیجه رسید. داوید سیلوا با حرکتی از جناح چپ و با ارسال پاس خوب به دهانه دروازه گابریل ژسوس را صاحب توپ کرد و این مهاجم برزیلی نیز به راحتی موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حملات منچسترسیتی بعد از گل اول نیز ادامه داشت و آنها در دقیقه 21 گل دوم خود را وارد دروازه نیوکاسل کردند. این بار کوین دی بروین با حرکت از سمت چپ و ارسال توپ به دهانه دروازه ریاض محرز را صاحب توپ کرد و این ستاره مراکشی نیز با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
زدن دو گل توسط منچسترسیتی تغییری در روند بازی ایجاد نکرد و این تیم همچنان به حملات خود ادامه داد. آنها می توانستند در دقیقه 40 توسط فیل فودن به گل سوم دست پیدا کنند اما توپ این بازیکن با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه عبور کرد تا بازی در نیمه اول مهمان دو گل به سود شاگردان پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند.
سیتی می‌توانست در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک بار دیگر دروازه نیوکاسل را باز کند اما بی دقتی فیل فودن مانع از رقم خوردن این اتفاق شد چراکه او در باز کردن یک دروازه تقریباً خالی ناکام بود. در دقیقه 58 گل سوم منچستر سیتی این بار توسط بازیکنان نیوکاسل به ثمر رسید. بعد از حرکت گابریل ژسوس و ورود این بازیکن به درون محوطه جریمه نیوکاسل دو بازیکن این تیم یعنی مت ریچی و فدریکو فرناندز روی یک ناهماهنگی یک گل به خودی را رقم زدند تا بازی 3-0 شود. منچسترسیتی در این بازی سیری ناپذیر به نظر می‌رسید و این بار در دقیقه 65 روی ضربه ایستگاهی فوق العاده داوید سیلوا به گل چهارم دست یافت.
داوید سیلوا می توانست در دقیقه 75 بار دیگر دروازه نیوکاسل را باز کند اما ضربه او با عکس العمل خوب دروازه‌بان تیم حریف روبرو شد تا بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کند. در حالی که بازی برای لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، منچستر سیتی موفق شد گل پنجم خود را وارد دروازه نیوکاسل کند. رحیم استرلینگ در مصافی تک به تک و روی پاس عالی داوید سیلوا موفق به گلزنی شد تا سیتیزن ها نهایتا با پیروزی پرگل 5-0 نیوکاسل را شکست داده باشند.
سیتیزن ها رکورد جدید و جالب توجهی در زمینه ارسال پاس صحیح در لیگ برتر انگلیس به ثبت رساندند که شاید برای تکرار آن به سال ها زمان نیاز باشد. در جریان برد 5-0 منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، چندین رکورد توسط شاگردان پپ گواردیولا به ثبت رسید. منچسترسیتی در جریان دیدار مقابل نیوکاسل 840 پاس داد که 787 پاس صحیح ثبت شد و بدین ترتیب آمار 93.7 درصد پاس صحیح از خود به جای گذاشت، که این بهترین رکورد به ثبت رسیده در زمینه درصد پاس صحیح در لیگ برتر انگلیس از زمان ثبت آمار و داده های اپتا در فصل 2003/04 است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی نیوکاسل دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه