Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۱۸ تیر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۳۳ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۳۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف بیش از ۱۳۳ کیلو تریاک در داراب، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به سمت آن شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران در قالب چند گروه، محور‌های ورودی داراب را تحت نظر قرار داده و با بر پایی تور ایست و بازرسی، خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده آن اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن، ۱۳۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف ۴۹ راس گوسفند قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۴۹ راس گوسفند قاچاق از یک دستگاه کامیون در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به کشف ۴۹ راس گوسفند قاچاق در قیروکارزین، در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۴۹ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد، گفت: راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سواری پژو حامل ۳۹ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فراشبند از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به کشف تریاک از یک سواری پژو، در این باره گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ برومندی با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با سوداگران مرگ بدون اغماض و برابر قانون برخورد می‌کند.

کشف آلات موسیقی میلیاردی در فیروزآباد/۳ نفر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف آلات موسیقی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به کشف آلات موسیقی قاچاق در فیروزآباد بیان کرد: به منظور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات موفق پلیسی به ۳ دستگاه سواری پژو و سمند مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، ۱۳۶ دستگاه آلات موسیقی از نوع گیتار و ویولن خارجی قاچاق کشف کنند، تصریح کرد: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست با توجه به اینکه ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و کاهش سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

کشف احشام قاچاق ۶ میلیاردی در فراشبند

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۰۰ رأس احشام قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان فراشبند خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس با اشره به کشف احشام قاچاق در فراشبند، در این باره گفت: به منظور برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان فراشبند هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های انجام گرفته، مشخص شد این کامیون حامل ۲۰۰ رأس گوسفند قاچاق است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش این دام‌های قاچاق بنا بر اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: شهروندان در صورت برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب با اشاره به توقیف دستگاه‌های ماینر قاچاق در داراب، در این باره اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس در خصوص نگهداری تعدادی ماینر در یک واحد صنفی واقع در یکی از محله‌های این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر و کسب مجوز قضائی، به آن مکان اعزام شدند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از آن مکان ماموران موفق شدند ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کنند، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

واژگونی موتورسیکلت با ۲ کشته در نی‌ریز

رئیس پلیس راهور فارس گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در بلوار مدرس شهرستان نی‌ریز، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس بیان کرد: با اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در بلوار مدرس شهرستان نی‌ریز به ماموران اعلام شد.

او افزود: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راکب و ترک نشین در دم فوت کرده‌اند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی حتما قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری شود.

کشف ۶۰۰ تخته پتوی قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۶۰۰ تخته پتوی مسافرتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به توقیف پتوی قاچاق در اقلید، اظهار کرد: به منظور طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور ورودی تنگه براق، به یک خودرو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از آن خودرو، ۶۰۰ تخته پتو مسافرتی که قاچاق و بدون مجوز حمل بود کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش ریالی اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مواد مخدر حوادث و انتظامی فرمانده انتظامی فارس انتظامی این شهرستان ریال برآورد شده محور های مواصلاتی ماموران انتظامی کشف آلات موسیقی بازرسی از آن اشاره به کشف خصوص یک نظر کارشناسان میلیون ریال متوقف کردند نفر دستگیر مواد مخدر یک دستگاه گرم تریاک سواری پژو ۶ میلیارد ۱۳۳ کیلو کشف شد یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی