Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@16:56:59 GMT

۶ قایق جنگی رژیم صهیونیستی وارد حریم آبی لبنان شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۱۹۱

۶ قایق جنگی رژیم صهیونیستی وارد حریم آبی لبنان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری لبنان، منابع لبنانی از نقض حریم آبی این کشور از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ۶ قایق جنگی رژیم صهیونیستی وارد حریم آبی لبنان در منطقه راس الناقوره شدند. موضوع نقض حریم آبی لبنان به اطلاع نیروهای یونیفل در لبنان رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارتش لبنان از نقض حریم هوایی این کشور از سوی ۶ جنگنده رژیم صهیونیستی هم خبر داد.

گفتنی است که چند روز قبل، جمیل السید نماینده پارلمان لبنان از پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه بقاع لبنان خبر داده و اعلام کرده بود: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از صبح امروز به شکل گسترده ای بر فراز منطقه بقاع لبنان به پرواز درآمده اند. قبلاً این پروازها گذری بود و امروز دست به نمایش قدرت، تهدید، تحریک، تحقیر، زده اند. آیا آنها (رهبران گروه غربگرای چهارده مارس) صدای جنگنده‌های دشمن صهیونیست را نمی‌شنوند یا خود را به کری و ناشنوایی زده اند؟

علیرغم اینکه دولت لبنان بارها به مجامع بین‌المللی به دلیل نقض مکرر حریم هوایی خود توسط صهیونیست‌ها شکایت کرده است، اما این مجامع هیچگاه اقدامی در مسیر ممانعت از تداوم تجاوزگری‌های تل آویو انجام نداده‌اند.

کد خبر 4969611

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لبنان جنگنده ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری رژیم صهیونیستی حریم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • آیا خیزش مردمی در غرب ماشین جنگی اسرائیل را متوقف می‌کند؟
  • بمباران مسجدی در رفح هنگام نماز ظهر+فیلم
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • آرایش جنگی تانک‌های اسرائیل در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد