Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان گفت: بابرداشت شا توت از ۶۵ هکتار باغ‌های بارور شهر برزک کاشان نزدیک به ۱۲۰ میلیارد ریال عاید ۹۰۰ خانوار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجید کافی زاده با اشاره به اینکه برداشت شاه توت در شهرستان کاشان تا پایان مرداد ادامه دارد گفت: متوسط برداشت شاه توت ۸ تن در هر هکتار است و از هر درخت به طور متوسط ۸۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم محصول برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محصول شاه توت برزک به استان‌های تهران، اصفهان، قم، مازندران و آذربایجان فرستاده می‌شود که با برداشت این محصول نزدیک به ۱۲۰ میلیارد ریال عاید ۹۰۰ خانوار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: بخش برزک در ۵۰ کیلومتری کاشان یکی از مراکز عمده تولیدات کشاورزی استان اصفهان است و به عنوان قطب تولید گل محمدی و شاهتوت کشور شناخته می‌شود. افزایش اشتها، رفع زخم‌های روده، تقویت حافظه، رفع درد‌های مفاصل، کنترل ضربان قلب و فشارخون، درمان کم خونی، تصفیه‌کننده خون و ضد سرطان، شادابی و طراوت پوست، استحکام دیواره رگ‌ها و جلوگیری از خونریزی و کنترل بیماری واریس به ویژه در بانوان از جمله خواص شاهتوت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان محصولات میوه کشاورزان باغداران کاشان گلاب کرونا شاه توت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • برداشت گل محمدی از گلستان های کاشان
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف