Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشرق: کیهان در ویژه‌های خود نوشت: محمدرضا عارف در نشست انجمن اسلامی معلمان و نمایندگان تهران در مجلس دهم گفت: جریان اصلاحات ثابت کرده که ظرفیت پاسخگویی به مطالبات مردم را دارد.

وی افزود: در مجلس هفتم طرحی را در اواخر سال ۸۳ با ادعای عیدی مجلس به مردم تصویب کردند یعنی طرح تثبیت قیمت‌ها که بلایی که امروز بر سر اقتصاد کشور ما آمده است نشأت گرفته از طرح تثبیت قیمت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این شد که رشد مثبت اقتصادی ۷ درصد سال ۸۴ به رشد منفی ۷ درصد در دولت دهم رسید، تورم یک رقمی سال ۸۴ به رقم ۴۰ در سال ۹۱ رسید و عملاً نظام تک نرخی ارز متلاشی شد.

این فرافکنی آقای عارف در حالی است که طرح تثبیت قیمت‌ها برای ملت زمان کوتاه یکی دو ساله خصوصاً برای مهار تورم و سوء مدیریت دولت اصلاحات صورت گرفت وگرنه افزایش سالانه قیمت‌ها، جزو مفاد دایمی قوانین بودجه سالیانه است.

اما نکته جالب این است که مجلس دهم- با حضور امثال آقای عارف- و با همراهی دولتمردان، در اقدامی سیاسی و انتخاباتی، روند افزایش سالانه و تدریجی قیمت بنزین را در چند سال اخیر حذف کردند، اما سال گذشته دولت، به ناگهان جبران مافات کرد و قیمت بنزین را سه برابر کرد که تبعات اجتماعی و سیاسی و امنیتی تلخی را در آبان سال گذشته در پی داشت. با این وجود معلوم نیست آقای عارف چرا به جای پاسخگویی درباره حضور و تقصیر‌های دوره خویش و مدیریت مورد حمایت‌شان، علاقمند هستند به یک موضوع تاریخ گذشته و مقطعی در سه دوره قبل‌تر مجلس بپردازند.

یادآور می‌شود رکورد تورم فعلی که محصول تعامل غلط مجلس دهم و دولت روحانی است، صرفاً با رکورد تورمی ۴۹/۶ درصدی دولت سازندگی در سال ۷۴ قابل مقایسه است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رشد اقتصادی منفی مجلس هفتم احمدی نژاد عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «40 هزار هکتار؟ آن هم برای قوچ؟ آن هم ارمنی؟» این بخشی از واکنش محمود احمدی نژاد به درخواست اختصاص زمین برای گسترش این گونه ایرانی بوده است. روایت محمود درویش از نشست معروف شورای عالی محیط زیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان