Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در اصفهان، برگزاری مجالس ختم و ترحیم تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌های شهر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمد رضا مرادی در ارتباط با آیین خاکسپاری اموات گفت: طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در اصفهان آئین خاکسپاری اموات با تعداد محدودی از بستگان متوفی در آرامستان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در اصفهان، برگزاری مجالس ختم و ترحیم تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌های شهر ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امکان زیارت اهل قبور برای مراجعه کنندگان به آرامستان‌های شهر با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان خاکسپاری آرامستان ممنوعیت شیوع اموات کرونا فاصله اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد مردمی بیل گردانی شهر نیم‌ور، همچون سال‌های گذشته، نمایش کشاورزی، نمایش لایروبی و رژه بیل‌دار‌ها و بیل گردانی از بخش‌های مراسم سال جاری خواهد بود.

او ادامه داد: به‌منظور ترغیب نسل جوان و پشتوانه‌سازی بیل گردانی برای سال‌های آتی، مسابقات بیل گردانی در سطح نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز در مراسم امسال بیل گردانی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: علاوه بر ستاد مردمی بیل گردانی، شهرداری، شورای اسلامی شهر نیم‌ور و میراث‌فرهنگی در پاسداشت این مراسم باستانی همکاری و مشارکت دارند.

لعل بار عنوان کرد: این مراسم در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است و این مراسم هر سال با هدف احیاء ورزش پهلوانی سنتی در اواخر فروردین و یا اوائل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا