Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن میانسالی به مأموران گفت: همسایه‌ام زنی تنها است که وضع مالی خوبی هم دارد دیشب صداهای عجیبی از خانه‌اش می‌آمد اما بعد صداها قطع شد. صبح امروز از سر کنجکاوی به در خانه‌اش رفتم اما در را باز نکرد. من مطمئنم که در خانه است و بیرون نرفته به همین خاطر نگرانش هستم. باتوجه به اظهارات زن همسایه، مأموران کلانتری با هماهنگی‌های لازم و گرفتن مجوز قضایی وارد خانه شدند اما به محض ورود با جسد صغری 50 ساله داخل یکی از اتاق‌ها رو به رو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این ماجرا به بازپرس ویژه قتل دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد شوهر صغری چندی قبل فوت کرده و وی تنها زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد روز حادثه دو مرد افغانستانی برای کارگری و نظافت خانه این زن به آنجا رفته بودند. بدین ترتیب با ردیابی‌های پلیسی یکی از متهمان به نام نعیم 26ساله شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌های اولیه منکر قتل زن تنها شد اما مدتی بعد با توجه به مدارک و اسنادی که وجود داشت به قتل اعتراف کرد و گفت: من و دوستم به‌دنبال تماس این زن برای کار به خانه‌اش رفته بودیم اما وقتی متوجه شدیم او تنهاست و مقدار زیادی طلا دارد وسوسه شدیم که سرقت کنیم.
اما وقتی با همدستم قصد سرقت داشتیم زن میانسال مقاومت کرد و مجبور شدیم خفه‌اش کنیم. به‌دنبال اظهارات این متهم، همدست او نیز خیلی زود شناسایی و بازداشت شد.با تکمیل پرونده، این دو متهم افغانستانی به اتهام قتل و سرقت به عنف روانه زندان شدند و بزودی پس از صدور کیفرخواست در دادگاه محاکمه خواهند شد. 23302 کد خبر 1408180

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا